Ir al contenido

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars Tapa blanda - 2002

de Jay Conrad Levinson; Rick Frishman (Joint Author); Jill Lublin (Joint Author)

Primera línea

HASH(0x1113b3f0)

Detalles

  • Título Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars
  • Autor Jay Conrad Levinson; Rick Frishman (Joint Author); Jill Lublin (Joint Author)
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición [ Edition: first
  • Páginas 304
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Adams Media Corporation, Cincinnati, Ohio, U.S.A.
  • Fecha de publicación June 2002
  • ISBN 9781580626828 / 1580626823
  • Peso 0.91 libras (0.41 kg)
  • Dimensiones 9.22 x 6.3 x 0.98 pulgadas (23.42 x 16.00 x 2.49 cm)
  • Library of Congress subjects Advertising, Marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2010485153
  • Dewey Decimal Code 659

Más ejemplares

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-fire Tactics... (Guerrilla S.)

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-fire Tactics... (Guerrilla S.)

de Lublin, Jill

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.96
EUR 10.26 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 0.96
EUR 10.26 enviando a USA
Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars Jay...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars Jay Conrad Levinson; Rick Frishman and Jill

de Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars Jay Conrad Levinson; Rick Frishman and Jill Lublin Lublin

  • Usado
  • Aceptable
Estado
Usado - Aceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
1
Librería
Los Angeles, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.77
EUR 3.79 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Fine.
Precio
EUR 2.77
EUR 3.79 enviando a USA
Guerrilla Publicity
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerrilla Publicity

de Jay Conrad Levinson Rick Frishman Jill Lublin

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
2
Librería
Fort Worth, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.85
EUR 12.30 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
ADAMS MEDIA. Softcover. Brand New. We ship fast via USPS/FedEx/DHL/Aramex Express Services. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
Precio
EUR 4.85
EUR 12.30 enviando a USA
Guerilla publicity
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerilla publicity

de Jay Conrad Levinson, Rick Frishman, and Jill Lublin; with Mark Steisel

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.42
EUR 3.31 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Avon, Mass. : Adams Media Corporation, c2002. paperback. Very Good. 6x1x9. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 5.42
EUR 3.31 enviando a USA
Guerrilla Publicity : Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerrilla Publicity : Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum DollarsIncludes Podcasts, Blogs, and Media Training for the Digital Age

de Levinson, Jay Conrad, Frishman, Rick, Steisel, Mark, Lublin, Jill

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
2
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.43
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.43
Envío gratuito a USA
Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars

de Jay Conrad Levinson; Rick Frishman; Jill Lublin

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Adams Media Corp, 2002. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.67
Envío gratuito a USA
Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars

de Jay Conrad Levinson; Rick Frishman; Jill Lublin

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.14
EUR 3.78 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Adams Media Corp, 6/1/2002. Paperback. Good. 9x6x0. Some very light shelf wear, otherwise a good clean copy. Paperback book in good condition.
Precio
EUR 6.14
EUR 3.78 enviando a USA
Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars

de Jay Conrad Levinson, Rick Frishman, Jill Lublin

  • Usado
  • Firmado
Estado
Usado - Collectible - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.03
EUR 3.78 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Adams Media Corp. Collectible - Good. Signed Copy Collectible - Good. Signed by co-author Jill Lublin on title page. Slightly dampstained.
Precio
EUR 8.03
EUR 3.78 enviando a USA
Guerrilla Publicity Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerrilla Publicity Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum DollarsIncludes Podcasts, Blogs, and Media Training for the Digital Age

de Levinson, Jay Conrad

  • Usado
  • Muy bueno
Estado
Usado - Muy bueno
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
2
Librería
Grandview Heights, Ohio, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.36
EUR 3.31 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Very Good. Expedited orders RECEIVED in 1-5 business days within the United States. Orders ship SAME or NEXT business day. We proudly ship to APO/FPO addresses. 100% Satisfaction Guaranteed!
Precio
EUR 13.36
EUR 3.31 enviando a USA
Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars

de Jay Conrad Levinson

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781580626828 / 1580626823
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.17
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 36.17
Envío gratuito a USA