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Information Technology-Enabled Global Customer Service
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Information Technology-Enabled Global Customer Service Tapa dura - 2002

de Tapio Reponen (Editor)


Información de la editorial

In the modern business environment, competitiveness calls for integrating the potential of information technology to well-functioning global logistics. This manual combines theoretical consideration and practical experiences in implementing new customer service models.

Primera línea

This chapter focuses on the concept of Electronic Customer Relationship Management (eCRM) in the context of a business-to-business marketing environment.

Detalles

  • Título Information Technology-Enabled Global Customer Service
  • Autor Tapio Reponen (Editor)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición illustrated edit
  • Páginas 298
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial IGI Global
  • Fecha de publicación November 4, 2002
  • Ilustrado
  • ISBN 9781591400486 / 1591400481
  • Peso 1.49 libras (0.68 kg)
  • Dimensiones 10.22 x 7.08 x 0.9 pulgadas (25.96 x 17.98 x 2.29 cm)
  • Library of Congress subjects Internet, Electronic commerce
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2002027314
  • Dewey Decimal Code 658.812
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de Tapio Reponen

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781591400486 / 1591400481
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 110.47
EUR 11.82 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Igi Global, 2002. Hardcover. New. illustrated edition. 298 pages. 10.00x7.00x0.75 inches.
Precio
EUR 110.47
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