Descripción:
Igi Global, 2002. Hardcover. New. illustrated edition. 298 pages. 10.00x7.00x0.75 inches.
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Information Technology-Enabled Global Customer Service Tapa dura - 2002
de Tapio Reponen (Editor)
Primera línea
This chapter focuses on the concept of Electronic Customer Relationship Management (eCRM) in the context of a business-to-business marketing environment.
Detalles
- Título Information Technology-Enabled Global Customer Service
- Autor Tapio Reponen (Editor)
- Encuadernación Tapa dura
- Edición illustrated edit
- Páginas 298
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial IGI Global
- Fecha de publicación November 4, 2002
- Ilustrado Sí
- ISBN 9781591400486 / 1591400481
- Peso 1.49 libras (0.68 kg)
- Dimensiones 10.22 x 7.08 x 0.9 pulgadas (25.96 x 17.98 x 2.29 cm)
- Library of Congress subjects Internet, Electronic commerce
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2002027314
- Dewey Decimal Code 658.812
Más ejemplares
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Information Technology Enabled Global Customer Service
de Tapio Reponen
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781591400486 / 1591400481
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 110.47EUR 11.82 enviando a USA
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