Descripción:
ADAMS MEDIA. Softcover. Brand New. We ship fast via USPS/FedEx/DHL/Aramex Express Services. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
![10 Ways to Screw Up an AD Campaign: And How to Create Ones That Work](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/828/690/9781598690828.HO.0.l.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
10 Ways to Screw Up an AD Campaign: And How to Create Ones That Work Tapa blanda - 2006
de Barry H. Cohen
Cohen, a 26-year veteran of the ad industry, offers a no-nonsense guide to avoiding costly blunders and other things that can screw up an ad campaign. He shows how to out-advertise the competition even when they can't be outspent.
Detalles
- Título 10 Ways to Screw Up an AD Campaign: And How to Create Ones That Work
- Autor Barry H. Cohen
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas 272
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Adams Media Corporation, New Delhi
- Fecha de publicación September 2006
- Features Bibliography, Glossary, Index, Price on Product - Canadian, Table of Contents
- ISBN 9781598690828 / 1598690825
- Peso 0.71 libras (0.32 kg)
- Dimensiones 8.44 x 5.58 x 0.71 pulgadas (21.44 x 14.17 x 1.80 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2006014706
- Dewey Decimal Code 659
Más ejemplares
![10 Ways to Screw Up an Ad Campaign](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/828/690/9781598690828.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
10 Ways to Screw Up an Ad Campaign
de Barry H. Cohen
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781598690828 / 1598690825
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Fort Worth, Texas, United States
- Precio
-
EUR 2.09EUR 12.24 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 2.09
EUR 12.24
enviando a USA
![10 Ways to Screw up an Ad Campaign : And How to Create Ones That Work](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/941/696/1257696941.0.m.jpg)
10 Ways to Screw up an Ad Campaign : And How to Create Ones That Work
de Barry H. Cohen
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781598690828 / 1598690825
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 6.30Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Adams Media Corporation, 2006. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.30
Envío gratuito a USA
![10 Ways To Screw Up An Ad Campaign: And How to Create Ones That Work](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/828/690/9781598690828.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
10 Ways To Screw Up An Ad Campaign: And How to Create Ones That Work
de Cohen, Barry H
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781598690828 / 1598690825
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Pittsburgh, Pennsylvania, United States
- Precio
-
EUR 6.59EUR 3.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Adams Media, 2006-08-10. Paperback. Good. Sturdy, and unmarked. Possible water damage to first 10 pages, unobtrusive. Otherwise clean with light edge wear. SR
Precio
EUR 6.59
EUR 3.76
enviando a USA
![10 Ways To Screw Up An Ad Campaign: And How to Create Ones That Work](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/828/690/9781598690828.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
10 Ways To Screw Up An Ad Campaign: And How to Create Ones That Work
de Barry H. Cohen
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781598690828 / 1598690825
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 7.05Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Adams Media, 2006-08-10. Paperback. Good.
Precio
EUR 7.05
Envío gratuito a USA
![10 Ways to Screw Up an Ad Campaign: And How to Creat Ones That Work](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/828/690/9781598690828.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
10 Ways to Screw Up an Ad Campaign: And How to Creat Ones That Work
de Barry H. Cohen
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781598690828 / 1598690825
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 32.06EUR 11.94 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Adams Media Corp, 2006. Paperback. New. new title edition. 272 pages. 8.35x5.50x0.55 inches.
Precio
EUR 32.06
EUR 11.94
enviando a USA
![10 Ways To Screw Up An Ad Campaign: And How to Create Ones That Work](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/828/690/9781598690828.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
10 Ways To Screw Up An Ad Campaign: And How to Create Ones That Work
de Cohen, Barry H
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781598690828 / 1598690825
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 35.00Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 35.00
Envío gratuito a USA
![10 Ways To Screw Up An Ad Campaign: And How to Create Ones That Work](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/828/690/9781598690828.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
10 Ways To Screw Up An Ad Campaign: And How to Create Ones That Work
de Cohen, Barry H
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781598690828 / 1598690825
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 95.45EUR 5.14 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Adams Media, 2006-08-10. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 95.45
EUR 5.14
enviando a USA