Ir al contenido

Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in Long-Term Care [With CDROM] Tapa blanda - 2009 - 1st Edición

de Carol Marshall


Detalles

  • Título Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in Long-Term Care [With CDROM]
  • Autor Carol Marshall
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 251
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Hcpro Inc.
  • Fecha de publicación 2009-03
  • ISBN 9781601466297 / 1601466293
  • Peso 1.4 libras (0.64 kg)
  • Dimensiones 10.7 x 8.3 x 0.7 pulgadas (27.18 x 21.08 x 1.78 cm)
  • Library of Congress subjects Aged, Health Services for the Aged
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2013427202
  • Dewey Decimal Code 362.16

Acerca del autor

Carol Marshall, MA, is a risk management specialist based in Fort Worth, TX. For the past 18 years, she has trained managers and staff members in long-term care facilities across the country about the benefits of exceptional customer service and risk management. She has offered training programs at numerous state conferences, professional groups, and in individual facilities.
Ir arriba

Más ejemplares

Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in Long-Term Care
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in Long-Term Care

de MA, Carol Marshall

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781601466297 / 1601466293
Cantidad disponible
1
Librería
BEX
Godfrey, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 123.24
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
HCPro, Inc, 2009-03-20. Paperback. Acceptable. 0.7000 in x 10.8000 in x 8.4000 in. Book has noticeable wear, but is still very usable. Interior appears free from markings.no cd
Precio
EUR 123.24
EUR 3.75 enviando a USA
Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in Long-Term Care
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in Long-Term Care

de HCPro; Carol Marshall MA

  • Usado
  • Aceptable
  • First
Estado
Usado - Aceptable
Edición
1
ISBN 10 / ISBN 13
9781601466297 / 1601466293
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 123.99
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
HCPro. 1. Acceptable. Acceptable. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 123.99
Envío gratuito a USA
Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in Long-term Care [Paperback
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Satisfied Customers Seldom Sue: A Guide to Exceptional Customer Service in Long-term Care [Paperback

de Marshall Ma, Carol

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781601466297 / 1601466293
Cantidad disponible
1
Librería
Maritime Quarter, Swansea, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 257.50
EUR 55.09 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
In overall good condition, no pages missing. Shipping can take between 2-6weeks for international deliveries. Hardback copies may or may not have dust jackets, please get in contact for more information.
Precio
EUR 257.50
EUR 55.09 enviando a USA