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Measurement in Marketing
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Measurement in Marketing Tapa blanda - 2019

de Hans Baumgartner; Bert Weijters


Detalles

  • Título Measurement in Marketing
  • Autor Hans Baumgartner; Bert Weijters
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 136
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Now Publishers
  • Fecha de publicación 2019-12-11
  • ISBN 9781680836042 / 1680836048
  • Peso 0.44 libras (0.20 kg)
  • Dimensiones 9.21 x 6.14 x 0.29 pulgadas (23.39 x 15.60 x 0.74 cm)
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  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781680836042 / 1680836048
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 86.60
EUR 12.03 enviando a USA

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Descripción:
Now Publishers Inc, 2019. Paperback. New. 136 pages. 9.21x6.14x0.29 inches.
Precio
EUR 86.60
EUR 12.03 enviando a USA
Measurement in Marketing
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Measurement in Marketing

de Hans Baumgartner

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9781680836042 / 1680836048
Cantidad disponible
101
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 96.57
EUR 9.61 enviando a USA

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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based on this classification discuss i
Precio
EUR 96.57
EUR 9.61 enviando a USA
Measurement in Marketing
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Measurement in Marketing

de Hans Baumgartner

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781680836042 / 1680836048
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 101.31
EUR 11.97 enviando a USA

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Descripción:
Paperback / softback. New. Reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based on this classification discuss issues relevant to each notion of measurement.
Precio
EUR 101.31
EUR 11.97 enviando a USA
Measurement in Marketing (Foundations and Trends(r) in Marketing)

Measurement in Marketing (Foundations and Trends(r) in Marketing)

de Baumgartner, Hans; Weijters, Bert

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781680836042 / 1680836048
Cantidad disponible
1
Librería
Kraków, Poland
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.43
EUR 14.86 enviando a USA

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Descripción:
Now Publishers, 2019 8vo (23.5 cm). VIII, 127 pp. Laminated wrappers. "Measurement in Marketing reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based on this classification discuss issues relevant to each notion of measurement. In one sense, measurement means conceptualizing theoretical variables of interest and choosing appropriate observable indicators of the intended construct. In another sense, measurement means collecting the data necessary for an empirical examination of the theoretical issues under study. In a final sense measurement means constructing a model that relates the data collected in the second step to the latent factors representing the concepts the researcher is interested in, as specified in the first step." (publisher's description)
Precio
EUR 27.43
EUR 14.86 enviando a USA
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de Baumgartner, Hans

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781680836042 / 1680836048
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 128.82
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 128.82
Envío gratuito a USA