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The Psychology of Price: How to Use Price to Increase Demand, Profit and
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The Psychology of Price: How to Use Price to Increase Demand, Profit and Customer Satisfaction Tapa blanda - 2022 - 1st Edición

de Leigh Caldwell


Detalles

  • Título The Psychology of Price: How to Use Price to Increase Demand, Profit and Customer Satisfaction
  • Autor Leigh Caldwell
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 248
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Crimson (DNA)
  • Fecha de publicación 2022-09-06
  • Ilustrado
  • ISBN 9781780590073 / 1780590075
  • Peso 0.55 libras (0.25 kg)
  • Dimensiones 8.43 x 5.28 x 0.87 pulgadas (21.41 x 13.41 x 2.21 cm)
  • Temas
    • Aspects (Academic): Business Aspects
  • Library of Congress subjects Consumption (Economics), Pricing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2022417491
  • Dewey Decimal Code 658.816
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The Psychology of Price: How to use price to increase demand, profit and customer satisfaction
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The Psychology of Price: How to use price to increase demand, profit and customer satisfaction

de Caldwell, Leigh

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781780590073 / 1780590075
Cantidad disponible
2
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 4.11
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  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781780590073 / 1780590075
Cantidad disponible
1
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London, Greater London, United Kingdom
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  • very good
  • Tapa blanda
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Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781780590073 / 1780590075
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3
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GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
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ISBN 10 / ISBN 13
9781780590073 / 1780590075
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GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
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9781780590073 / 1780590075
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Philadelphia, Pennsylvania, United States
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Bensalem, Pennsylvania, United States
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9781780590073 / 1780590075
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Bensalem, Pennsylvania, United States
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9781780590073 / 1780590075
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