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The Psychology of Price: How to Use Price to Increase Demand, Profit and Customer Satisfaction Tapa blanda - 2022 - 1st Edición
de Leigh Caldwell
Detalles
- Título The Psychology of Price: How to Use Price to Increase Demand, Profit and Customer Satisfaction
- Autor Leigh Caldwell
- Encuadernación Tapa blanda
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 248
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Crimson (DNA)
- Fecha de publicación 2022-09-06
- Ilustrado Sí
- ISBN 9781780590073 / 1780590075
- Peso 0.55 libras (0.25 kg)
- Dimensiones 8.43 x 5.28 x 0.87 pulgadas (21.41 x 13.41 x 2.21 cm)
-
Temas
- Aspects (Academic): Business Aspects
- Library of Congress subjects Consumption (Economics), Pricing
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2022417491
- Dewey Decimal Code 658.816
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The Psychology of Price: How to use price to increase demand, profit and customer satisfaction
de Caldwell, Leigh
- Usado
- Tapa blanda
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- Used; Good
- Edición
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- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781780590073 / 1780590075
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