Descripción:
Paperback / softback. New.
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Badvertising: How Big Agencies Are Screwing Big Companies Out of Big Money, and How to Stop It Tapa blanda - 2019
de John Pellinghelli; Ryan Markman; Kevin Simonson
Detalles
- Título Badvertising: How Big Agencies Are Screwing Big Companies Out of Big Money, and How to Stop It
- Autor John Pellinghelli; Ryan Markman; Kevin Simonson
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas 120
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Independently Published
- Fecha de publicación 2019-01-07
- ISBN 9781793115683 / 1793115680
- Peso 0.28 libras (0.13 kg)
- Dimensiones 7.99 x 5 x 0.25 pulgadas (20.29 x 12.70 x 0.64 cm)
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Badvertising: How Big Agencies Are Screwing Big Companies Out of Big Money, and How to Stop It
de John Pellinghelli
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781793115683 / 1793115680
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 16.88EUR 11.76 enviando a USA
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