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The Ultimate Book of Business Brands: Insights from the World's 50 Greatest
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The Ultimate Book of Business Brands: Insights from the World's 50 Greatest Brands Tapa blanda - 1999 - 1st Edición

de Des Dearlove; Stuart Crainer


Primera línea

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Detalles

  • Título The Ultimate Book of Business Brands: Insights from the World's 50 Greatest Brands
  • Autor Des Dearlove; Stuart Crainer
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 264
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Capstone, United Kingdom
  • Fecha de publicación March 15, 1999
  • ISBN 9781841120164 / 1841120162
  • Peso 0.9 libras (0.41 kg)
  • Dimensiones 9.23 x 6.13 x 0.86 pulgadas (23.44 x 15.57 x 2.18 cm)
  • Dewey Decimal Code 658

Acerca del autor

Des Dearlove writes for The Times and other leading international business magazines. He is the author of Key Management Decisions and co-author with Stuart Crainer of Gravy Training. Stuart Crainer is the author of a series of classic business books including The Ultimate Business Library, The Ultimate Business Guru Book and The Ultimate Book of Business Quotations. He is co-author with Des Dearlove of Gravy Training.
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de Crainer, Stuart

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781841120164 / 1841120162
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 0.92
EUR 10.09 enviando a USA

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Paperback. Good.
Precio
EUR 0.92
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The Ultimate Book of Business Brands : Insights from the World's 50 Greatest Brands

de Crainer, Stuart, Dearlove, Des

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781841120164 / 1841120162
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 4.72
EUR 9.44 enviando a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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de Crainer, Stuart, Dearlove, Des

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781841120164 / 1841120162
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.11
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 8.11
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