Descripción:
Capstone, 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,200grams, ISBN:9781841124100
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Detalles
- Título Branding: Marketing 04.08
- Autor Steve Coomber
- Encuadernación Tapa blanda
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 130
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Capstone
- Fecha de publicación March 20, 2002
- Ilustrado Sí
- ISBN 9781841124100 / 1841124109
- Peso 0.31 libras (0.14 kg)
- Dimensiones 6.95 x 4.88 x 0.37 pulgadas (17.65 x 12.40 x 0.94 cm)
- Dewey Decimal Code 658.8
Más ejemplares
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Branding: Marketing 04.08 (Express Exec)
de Coomber, S.
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781841124100 / 1841124109
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
- Precio
-
EUR 8.71EUR 15.00 enviando a USA
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Precio
EUR 8.71
EUR 15.00
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Branding � Marketing 04.08
de Stephen Coomber
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781841124100 / 1841124109
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 10.99EUR 11.77 enviando a USA
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Descripción:
Capstone Express Exec, 2001. Paperback. New. 1st edition. 130 pages. 6.80x4.90x0.50 inches.
Precio
EUR 10.99
EUR 11.77
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Branding â Marketing 04.08
de S Coomber
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781841124100 / 1841124109
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 11.89EUR 11.71 enviando a USA
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Descripción:
Paperback / softback. New. Covers the key areas of branding, from developing a strong brand personality and differentiation to brand valuation and protecting your brand. This title provides examples from some of the world's most successful businesses, including CocaCola, Intel, Toyota and Virgin, and ideas from the smartest thinkers, David Aaker, Philip Kotler, and more.
Precio
EUR 11.89
EUR 11.71
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Branding (Express Exec)
de Steve Coomber
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Used:Good
- Edición
- 1
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781841124100 / 1841124109
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 16.71Envío gratuito a USA
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Descripción:
Capstone, 2002-03-25. 1. Paperback. Used:Good.
Precio
EUR 16.71
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Branding (Express Exec)
de Steve Coomber
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781841124100 / 1841124109
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 17.11Envío gratuito a USA
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Descripción:
Capstone, 2002-03-20. Paperback. Good.
Precio
EUR 17.11
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Branding: Marketing 04.08 (Express Exec)
de Coomber, Steve
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781841124100 / 1841124109
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 98.64EUR 5.12 enviando a USA
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Capstone. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 98.64
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