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Call Center Operations A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes
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Call Center Operations A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes Tapa blanda - 2000

de Becki Hack; Peggy Newton; Trip Wyckoff

Primera línea

The following quiz is designed to help you determine the current state of your call center.

Detalles

  • Título Call Center Operations A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes
  • Autor Becki Hack; Peggy Newton; Trip Wyckoff
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 63
  • Editorial Amer Productivity Center
  • Fecha de publicación August 2, 2000
  • ISBN 9781928593232

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Call Center Operations: A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes

de Hack, Becki; Newton, Peggy; Wyckoff, Trip

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781928593232 / 1928593232
Cantidad disponible
1
Librería
Bellingham, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 14.16
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Descripción:
Amer Productivity Center. PAPERBACK. 1928593232 Good; Softcover; 2000, Amer Productivity Center; Moderate wear to covers; Handwriting to about 5 pages, otherwise clean pages; Good binding; Green and white covers with title in black lettering; 63 pages; "Call Center Operations: A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes," by Becki Hack, et al. . Good.
Precio
EUR 14.16
EUR 3.78 enviando a USA
Call Center Operations : A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes

Call Center Operations : A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes

de Becki Hack; Trip Wyckoff; Peggy Newton

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781928593232 / 1928593232
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.84
Envío gratuito a USA

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Descripción:
American Productivity & Quality Center, 2000. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 18.84
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Call Center Operations: A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Call Center Operations: A Guide for Your Journey to Best-Practice Processes

de Hack, Becki

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781928593232 / 1928593232
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 69.01
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 69.01
Envío gratuito a USA