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Customer Relationship Marketing: Theoretical and Managerial Perspectives Tapa dura -
de Naresh K. Malhotra; James Agarwal
Detalles
- Título Customer Relationship Marketing: Theoretical and Managerial Perspectives
- Autor Naresh K. Malhotra; James Agarwal
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 372
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial World Scientific Publishing Company
- Ilustrado Sí
- Features Bibliography, Illustrated, Index
- ISBN 9781944659714 / 1944659714
- Library of Congress subjects Customer relations - Management, Relationship marketing
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2021285347
- Dewey Decimal Code 658.812
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Customer Relationship Marketing: Theoretical and Managerial Perspectives
de Naresh K Malhotra
- Usado
- Estado
- UsedVeryGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781944659714 / 1944659714
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Center Moriches, New York, United States
- Precio
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EUR 50.41EUR 2.84 enviando a USA
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Customer Relationship Marketing: Theoretical and Managerial Perspectives
de Naresh K Malhotra ,
- Nuevo
- Tapa dura
- First
- Estado
- Nuevo
- Edición
- 1
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781944659714 / 1944659714
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
New Delhi, India
- Precio
-
EUR 55.90EUR 9.47 enviando a USA
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World Scientific, 2021. 1. Hardcover. New/New.
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Customer Relationship Marketing: Theoretical and Managerial Perspectives
de Agarwal, James/ Malhotra, Naresh K.
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781944659714 / 1944659714
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 114.69EUR 11.99 enviando a USA
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Descripción:
World Scientific Pub Co Inc, 2020. Hardcover. New. 348 pages. 11.00x8.50x1.00 inches.
Precio
EUR 114.69
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Customer Relationship Marketing: Theoretical and Managerial Perspectives
de Naresh K Malhotra
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781944659714 / 1944659714
- Cantidad disponible
- 1
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-
Newport Coast, California, United States
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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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