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Editions d'Organisation, 2007. Paperback. Good. Slight signs of wear on the cover. Edition 2007. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
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Tu buzz or not to buzz ? : Comment lancer une campagne de buzz marketing Unknown - 2007
de Chétochine, Georges
Detalles
- Título Tu buzz or not to buzz ? : Comment lancer une campagne de buzz marketing
- Autor Chétochine, Georges
- Encuadernación unknown
- Editorial Eyrolles
- Fecha de publicación 2007
- ISBN 9782212538120
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To buzz or not to buzz ? : Comment lancer une campagne de buzz marketing
de Georges Chétochine
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9782212538120 / 221253812x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Morangis, France
- Precio
-
EUR 4.72EUR 11.33 enviando a USA
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To buzz or not to buzz ? : Comment lancer une campagne de buzz marketing
de Georges Chétochine
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9782212538120 / 221253812x
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Morangis, France
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Editions d'Organisation, 2007. Paperback. Very Good. Former library book. Edition 2007. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
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