Descripción:
Hardback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; One discovers Max Bill as the tireless creator of highly individual types and commercial logos as well as a designer with a sense of visual humour. This book offers a comprehensive view of an area of work from Bill: typography, advertis
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Detalles
- Título Typography. Advertising. Book Design
- Autor Max Bill
- Encuadernación Tapa dura
- Edición First Edition
- Páginas 304
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Niggli, Switzerland
- Fecha de publicación 1999
- ISBN 9783721203417 / 3721203410
- Peso 3.8 libras (1.72 kg)
- Dimensiones 11 x 9.2 x 0.9 pulgadas (27.94 x 23.37 x 2.29 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 00274518
Más ejemplares
Typography. Advertising. Book Design
de Max Bill
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9783721203417 / 3721203410
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 36.73EUR 9.49 enviando a USA
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Precio
EUR 36.73
EUR 9.49
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Typography, Advertising, Book Design
de Max Bill
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9783721203417 / 3721203410
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 43.28EUR 11.88 enviando a USA
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Descripción:
Arthur Niggli, 1999. Hardcover. New. 01 edition. 304 pages. German language. 11.00x8.75x1.00 inches.
Precio
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EUR 11.88
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Typography. Advertising. Book Design
de Bill, Max
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9783721203417 / 3721203410
- Cantidad disponible
- 4
- Librería
-
campbelltown, Florida, United States
- Precio
-
EUR 48.58EUR 18.68 enviando a USA
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Niggli Verlag. hardcover. New. 9x1x11. Brand New Book in Publishers original Sealing
Precio
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Max Bill - Typografie - Reklame - Buchgestaltung. Typography - Advertising - Book Design.
de Fleischmann, Gerd, Hans Rudolf Bosshard und Christoph Bignens
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Aceptable
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9783721203417 / 3721203410
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
new york, New York, United States
- Precio
-
EUR 116.78EUR 4.20 enviando a USA
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Descripción:
Arthur Niggli, 1999. This is a fine hardcover copy with a fine dust jacket with virtually no wear. Completely clean. Text in English and German. Illustrated in color and black & white. List of works. Bibliography. 11" high X 9" wide, 304 pages. Large heavy book, foreign shipping will be extra. This book will be securely wrapped and packed in a sturdy box and shipped with tracking.. Hard Cover. Fine/Fine.
Precio
EUR 116.78
EUR 4.20
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Max Bill: Typography, Advertising, Book Design
de FLEISCHMANN, GERD, H. R. BOSSHARD, & C. BIGNENS
- Usado
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9783721203417 / 3721203410
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Piermont, New York, United States
- Precio
-
EUR 126.12EUR 3.73 enviando a USA
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Descripción:
Switzerland: Arthur Niggli, 1999. First edition. 4to; 304 pp.; illustrated from photographs and drawings. A fine copy in original white cloth in a fine dust jacket. A monograph on the Swiss designer's work in typography, advertising, and book design from 1925 to the 1980s. The first volume in the projected series of the Complete Work of Max Bill. Text in English and German..
Precio
EUR 126.12
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Typography. Advertising. Book Design (NIGGLI EDITIONS)
de Bill, Max
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9783721203417 / 3721203410
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 135.00EUR 5.09 enviando a USA
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Descripción:
Niggli Verlag, 1999-01-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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EUR 5.09
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Typography. advertising. book design - Typografie. reklame. buchgestaltung: Allemand/Anglais [Hardcover
de Bill, Max
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9783721203417 / 3721203410
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Maritime Quarter, Swansea, United Kingdom
- Precio
-
EUR 172.26EUR 54.59 enviando a USA
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In overall good condition, no pages missing. Shipping can take between 2-6weeks for international deliveries. Hardback copies may or may not have dust jackets, please get in contact for more information.
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