Descripción:
PRACTICE-HALL INDIA, 2006-01-01. Paperback. New. Pearson/Prentice-Hall; india, 2006. Softcover. Eleventh edition[Eastern economy ed, not a instructor's manual]. A Fine copy in Oversize Wraps, in factory shrink. 4to[quarto or aprx 9.5 x 12 inches], 651pp., b&w illustrations. We pack securely and ship daily with delivery confirmation on every book. The picture on the listing page is of the actual book for sale. Additional Scan(s) are available for any item, please inquire.
No hay imagen
Principles of Marketing: Instructor's Manual w/ Video Guide Unknown - 2006
de Philip Kotler
Detalles
- Título Principles of Marketing: Instructor's Manual w/ Video Guide
- Autor Philip Kotler
- Encuadernación unknown
- Edición Easter Economy E
- Editorial Pearson/Prentice-Hall
- Fecha de publicación 2006
- ISBN 9788120328259
Más ejemplares
Principles of Marketing: Instructor's Manual w/ Video Guide
de PHILIP KOTLER & GARY ARMSTRONG
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9788120328259 / 8120328256
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Foster, Rhode Island, United States
- Precio
-
EUR 18.90EUR 4.72 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 18.90
EUR 4.72
enviando a USA