Ir al contenido

No hay imagen
No hay imagen

Principles of Marketing: Instructor's Manual w/ Video Guide Unknown - 2006

de Philip Kotler


Detalles

  • Título Principles of Marketing: Instructor's Manual w/ Video Guide
  • Autor Philip Kotler
  • Encuadernación unknown
  • Edición Easter Economy E
  • Editorial Pearson/Prentice-Hall
  • Fecha de publicación 2006
  • ISBN 9788120328259
Ir arriba

Más ejemplares

Principles of Marketing: Instructor's Manual w/ Video Guide

Principles of Marketing: Instructor's Manual w/ Video Guide

de PHILIP KOTLER & GARY ARMSTRONG

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9788120328259 / 8120328256
Cantidad disponible
1
Librería
Foster, Rhode Island, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.90
EUR 4.72 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
PRACTICE-HALL INDIA, 2006-01-01. Paperback. New. Pearson/Prentice-Hall; india, 2006. Softcover. Eleventh edition[Eastern economy ed, not a instructor's manual]. A Fine copy in Oversize Wraps, in factory shrink. 4to[quarto or aprx 9.5 x 12 inches], 651pp., b&w illustrations. We pack securely and ship daily with delivery confirmation on every book. The picture on the listing page is of the actual book for sale. Additional Scan(s) are available for any item, please inquire.
Precio
EUR 18.90
EUR 4.72 enviando a USA