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Antitrust and New Media
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Antitrust and New Media Tapa dura - 2000 - 1st Edición

de Miguel De Avillez Pereira


Detalles

  • Título Antitrust and New Media
  • Autor Miguel De Avillez Pereira
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 448
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Kluwer Law International, CN The Hague
  • Fecha de publicación 2000-06-01
  • ISBN 9789041113368 / 9041113363
  • Peso 1.89 libras (0.86 kg)
  • Dimensiones 9.21 x 6.14 x 1.06 pulgadas (23.39 x 15.60 x 2.69 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 99-86511
  • Dewey Decimal Code 343.099
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Antitrust and New Media
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Antitrust and New Media

de Edited By De Avillez Pereira,Miguel

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
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Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789041113368 / 9041113363
Cantidad disponible
1
Librería
Stroud, Gloucestershire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 47.11
EUR 29.44 enviando a USA

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Descripción:
CN The Hague: Kluwer Law International, 2000. Cloth/Laminated Boards. Like New/No d/j as Published. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Type: Book This is the first publication of AIJA's Antitrust Sub-Commission of the International Business Law Standing Commission. The book is the result of the reports from 20 different jurisdictions for the working session organized by the Antitrust Sub-Commission during the Annual Congress of AIJA in Sydney in September 1998. The reports were based upon a questionnaire prepared by the General Reporter and Editor and generally reflect legislation up until January 1999. The purpose of this book is to discuss the critical issues in applying antitrust laws to the media sector, having in mind three main issues, namely deregulation and convergence in the media industry worldwide, the effect of antitrust laws on the new media environment, and the balance between sector-specific regulation and antitrust rules. 442pp.
Precio
EUR 47.11
EUR 29.44 enviando a USA
Antitrust and New Media (AIJA Series)
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Antitrust and New Media (AIJA Series)

de De Avillez Pereira, Miguel

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789041113368 / 9041113363
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 128.87
EUR 5.11 enviando a USA

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Descripción:
Kluwer Law International, 2000-06-28. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 128.87
EUR 5.11 enviando a USA
Antitrust and New Media
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Antitrust and New Media

de Miguel De Avillez Pereira

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789041113368 / 9041113363
Cantidad disponible
366
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 301.55
EUR 9.41 enviando a USA

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Antitrust and New Media.
Precio
EUR 301.55
EUR 9.41 enviando a USA