Descripción:
Stockholm, Sweden: LiberFörlag, 1978. Trade Paperback. Like New. 8vo or 8° (Medium Octavo): 7¾" x 9¾" tall. Cinna Gross (Cover Design). 175 pp. Clean, fresh copy with very light shelf wear, crisp pages and clean text.
No hay imagen
Rhetoric and Ideology in Advertising: A Content Analytical Study of American Advertising Unknown - 1978
de G. Andr?n, L.O. Ericsson, R. Ohlsson, T?nnsj?
Detalles
- Título Rhetoric and Ideology in Advertising: A Content Analytical Study of American Advertising
- Autor G. Andr?n, L.O. Ericsson, R. Ohlsson, T?nnsj?
- Encuadernación unknown
- Idioma ENG
- Editorial LiberF�rlag, Stockholm, Sweden
- Fecha de publicación 1978
- ISBN 9789138037119
Más ejemplares
Rhetoric and Ideology in Advertising: A Content Analytical Study of American Advertising
de G. Andrén, L.O. Ericsson, R. Ohlsson, Tännsjö
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Like New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9789138037119 / 9138037114
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
The Bronx, New York, United States
- Precio
-
EUR 133.33EUR 5.60 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 133.33
EUR 5.60
enviando a USA