Advances in Services Marketing and Management
de Teresa A. Swartz
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0762303638
- ISBN 13
- 9780762303632
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Focuses on fresh ideas in services marketing and management and is committed to encouraging scholars to the area of services to pursue innovative and interdisciplinary services-related research. This series presents leading scholars who delve into services issues such as service quality, internal marketing, service design, and others.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780762303632
- Título
- Advances in Services Marketing and Management
- Autor
- Teresa A. Swartz
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0762303638
- ISBN 13
- 9780762303632
- Editorial
- JAI Press
- Primera fecha de publicación de esta edición
- March 1, 1998
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