Descripción:
Jai Press, 1998. Volume 6-7. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,750grams, ISBN:0762303638
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Advances in Services Marketing and Management Tapa dura - 1998
de Teresa A. Swartz (Editor); David E. Bowen (Editor); Stephen W. Brown (Editor)
Detalles
- Título Advances in Services Marketing and Management
- Autor Teresa A. Swartz (Editor); David E. Bowen (Editor); Stephen W. Brown (Editor)
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 350
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Jai Press Inc.
- Fecha de publicación 1998-04-23
- ISBN 9780762303632 / 0762303638
- Peso 1.47 libras (0.67 kg)
- Dimensiones 9.21 x 6.14 x 0.81 pulgadas (23.39 x 15.60 x 2.06 cm)
- Dewey Decimal Code 658.91
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Advances in Services Marketing and Management: Research and Practice (Volume 6-7)
de Swartz, T. A. et al (eds)
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780762303632 / 0762303638
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 10.63EUR 15.07 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 10.63
EUR 15.07
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Advances in Services Marketing and Management (Advances in Services Marketing and Management, 7)
de Teresa a. Swartz, A. Swartz
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780762303632 / 0762303638
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 116.25Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 116.25
Envío gratuito a USA
Advances in Services Marketing and Management
de Teresa A. Swartz
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780762303632 / 0762303638
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 155.31EUR 11.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. New. Focuses on fresh ideas in services marketing and management and is committed to encouraging scholars to the area of services to pursue innovative and interdisciplinary services-related research. This series presents leading scholars who delve into services issues such as service quality, internal marketing, service design, and others.
Precio
EUR 155.31
EUR 11.76
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Advances in Services Marketing and Management, Volume 7: Vol 7 (Advances in Services Marketing & Management: Research & Practice)
de Swartz, Teresa A. (Editor) / Bowen, David E. (Editor) / Brown, Stephen W. (Editor)
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780762303632 / 0762303638
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 193.11EUR 11.82 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
JAI Press, 1998. Hardcover. New. 320 pages. 9.50x6.50x1.25 inches.
Precio
EUR 193.11
EUR 11.82
enviando a USA