![The Advertising Business: Operations, Creativity, Media Planning, Integrated Communications](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/385/912/9780761912385.IN.0.m.jpg)
![The Advertising Business: Operations, Creativity, Media Planning, Integrated](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/385/912/9780761912385.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Advertising Business: Operations, Creativity, Media Planning, Integrated Communications
de Jones, John Philip
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 076191238X
- ISBN 13
- 9780761912385
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Bonita
(US)
- Inventario del vendedor #
- 076191238X.G
- Título
- The Advertising Business: Operations, Creativity, Media Planning, Integrated Communications
- Autor
- Jones, John Philip
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 076191238X
- ISBN 13
- 9780761912385
- Editorial
- Sage Publications, Inc
- Lugar de publicación
- Thousand Oaks, California, U.s.a.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- February 18, 1999
Términos de venta
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.