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Advertising and Integrated Brand Promotion de Thomas O'Guinn, Chris Allen, Richard J. Semenik - 2002-05-01

de Thomas O'Guinn, Chris Allen, Richard J. Semenik

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Advertising and Integrated Brand Promotion de Thomas O'Guinn, Chris Allen, Richard J. Semenik - 2002-05-01
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de Thomas O'Guinn, Chris Allen, Richard J. Semenik

  • Usado
  • Tapa dura
South-Western College Pub, 2002-05-01. 3. Hardcover. Used:Good.
  • Librería Ergodebooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Used:Good
  • Cantidad disponible 1
  • Edición 3
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0324113803
  • ISBN 13 9780324113808
  • Editorial South-Western College Pub
  • Fecha de publicación 2002-05-01

Tenemos 14 ejemplares disponibles a partir de EUR 5.00.

Advertising and Integrated Brand Promotion
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising and Integrated Brand Promotion

de Semenik, Richard J., O'Guinn, Thomas C., Allen, Chris T

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.00
Envío gratuito a

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Descripción:
Cengage South-Western. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.00
Envío gratuito a
Advertising and Integrated Brand Promotion

Advertising and Integrated Brand Promotion

de Chris T. Allen; Thomas C. O'Guinn; Richard J. Semenik

  • Usado
  • as new
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.63
Envío gratuito a

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Descripción:
Cengage South-Western, 2002. Hardcover. As New. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 11.63
Envío gratuito a
Advertising And Integrated Brand Promotion with Infotrac
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising And Integrated Brand Promotion with Infotrac

de Allen; Semenik, Richard J.; O'Guinn; Semenik; O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T

  • Usado
  • as new
  • Tapa dura
  • First
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Woodlawn, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.38
EUR 6.49 enviando a

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Descripción:
Cincinnati, Ohio, U.S.A.: South-Western Pub, 2002. Hardcover. As New. 4to - over 9¾" - 12" tall. First printing of the 3rd edition.
Precio
EUR 8.38
EUR 6.49 enviando a
Advertising and Integrated Brand Promotion
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'guinn, T. et al

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.80
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Thomson, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2100grams, ISBN:0324113803
Precio
EUR 4.80
EUR 12.75 enviando a
Advertising and Integrated Brand Promotion
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, T.C. et al

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.08
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Thomson, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In poor condition, suitable as a reading copy. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2000grams, ISBN:9780324113808
Precio
EUR 5.08
EUR 12.75 enviando a
Advertising and Integrated Brand Promotion
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'guinn, T

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.39
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Cengage Learning, 1980. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2050grams, ISBN:9780324113808
Precio
EUR 12.39
EUR 12.75 enviando a
Advertising and Integrated Brand Promotion
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'guinn, T

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.39
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Cengage Learning, 1980. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2050grams, ISBN:9780324113808
Precio
EUR 12.39
EUR 12.75 enviando a
Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd
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Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd

de O'Guinn, Thomas C.; Allen; Semenik, Richard J.; O'Guinn; Semenik; Allen, Chris T

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
3rd Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.03
EUR 6.35 enviando a

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Descripción:
South-Western Pub, Cincinnati, OH, 2002. 3rd Edition. Hardcover. Very Good Condition. Text has some highlighting, Cover has minor wear with slight corner bumps Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0324113803. ISBN/EAN: 9780324113808. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560735562. . 9780324113808
Precio
EUR 27.03
EUR 6.35 enviando a
Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd
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Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd

de O'Guinn, Thomas C.; Allen; Semenik, Richard J.; O'Guinn; Semenik; Allen, Chris T

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
3rd Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.03
EUR 6.35 enviando a

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Descripción:
South-Western, Cincinnati, OH, 2002. 3rd Edition. Hardcover. Very Good Condition. Text has very minimal highlighting, Cover has 1 very tiny corner bump. Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0324113803. ISBN/EAN: 9780324113808. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560737979. . 9780324113808
Precio
EUR 27.03
EUR 6.35 enviando a
Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd

de O'Guinn, Thomas C.; Allen; Semenik, Richard J.; O'Guinn; Semenik; Allen, Chris T

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
3rd Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.03
EUR 6.35 enviando a

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Descripción:
South-Western Pub, Cincinnati, OH, 2002. 3rd Edition. Hardcover. Very Good Condition. Text has highlighting, Cover has minor corner bumps, Several inside bottom page edges look like they have been slightly damp at one time, still a vey nice book Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0324113803. ISBN/EAN: 9780324113808. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560735565. . 9780324113808
Precio
EUR 27.03
EUR 6.35 enviando a