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Advertising and Public Relations Law (Routledge Communication Series)

Advertising and Public Relations Law (Routledge Communication Series)

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Advertising and Public Relations Law (Routledge Communication Series)

de Moore, Roy L.; Farrar, Ronald T.; Collins, Erik L

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ISBN 10
0805816798
ISBN 13
9780805816792
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Sobre este artículo

Lawrence Erlbaum Associates, Publishers hardcover, 509 pages, 1998, bumped corners, slight dents on side cover edges, minor rubbing / scratches on covers, tight binding, clean text, a very good reading / working copy.

Detalles

Librería
biblio-obscura US (US)
Inventario del vendedor #
hbb102foyv
Título
Advertising and Public Relations Law (Routledge Communication Series)
Autor
Moore, Roy L.; Farrar, Ronald T.; Collins, Erik L
Formato/Encuadernación
Tapa dura
Estado del libro
Usado
Cantidad disponible
1
ISBN 10
0805816798
ISBN 13
9780805816792
Editorial
Routledge
Fecha de publicación
1998

Términos de venta

biblio-obscura

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Sobre el vendedor

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Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Sobre biblio-obscura

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Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Rubbing
Abrasion or wear to the surface. Usually used in reference to a book's boards or dust-jacket.
Tight
Used to mean that the binding of a book has not been overly loosened by frequent use.
Edges
The collective of the top, fore and bottom edges of the text block of the book, being that part of the edges of the pages of a...
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