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The Art of Selling Movies de McElwee, John

de McElwee, John

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The Art of Selling Movies de McElwee, John
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The Art of Selling Movies

de McElwee, John

  • Nuevo
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The Art of Selling Movies
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The Art of Selling Movies

de McElwee, John

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780996274043 / 0996274049
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.39
Envío gratuito a

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Descripción:
Goodknight Books, 2017. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.39
Envío gratuito a
The Art of Selling Movies
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The Art of Selling Movies

de McElwee, John

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780996274043 / 0996274049
Cantidad disponible
25
Librería
Blawnox, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.57
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
UsedLikeNew. Never used! Light wear to corners/edges from shelving.
Precio
EUR 7.57
EUR 3.99 enviando a
The Art of Selling Movies
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The Art of Selling Movies

de McElwee, John

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780996274043 / 0996274049
Cantidad disponible
52
Librería
Blawnox, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.71
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
New. Brand new!
Precio
EUR 8.71
EUR 3.99 enviando a
The Art of Selling Movies
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The Art of Selling Movies

de McELWEE, John

  • Usado
  • Aceptable
Estado
Usado - Aceptable
Estado de la sobrecubierta
fine
ISBN 10 / ISBN 13
9780996274043 / 0996274049
Cantidad disponible
1
Librería
New York, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.87
EUR 6.00 enviando a

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Descripción:
Pittsburgh: Pennsylvania, 2017. hardcover. fine/fine. Illustrated profusely in color and black and white. 286 pages. 4to, black boards, d.w. Pittsburgh: Pennsylvania, (2017). A fine copy in a fine dust wrapper.<br/> <br/>
Precio
EUR 24.87
EUR 6.00 enviando a
The Art of Selling Movies

The Art of Selling Movies

de John McElwee

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
1st
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780996274043 / 0996274049
Cantidad disponible
1
Librería
Middlebury, Vermont, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.17
EUR 5.00 enviando a

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Descripción:
Pittsburgh PA: GoodKnight Books, 2017. 1st. Hardcover. Very Good/Very Good. Hardcover in a bright, unclipped dust jacket. The Art of Selling Movies presents the first-ever look at 60 years of newspaper advertising for motion pictures great and small. These ads created by Hollywood and adapted by local and regional exhibitors motivated patrons to leave their homes, part with precious income, and spend time in the dark. Because of the high stakes involved, theater operators used wildly creative means to make that happen. They made movie advertising equal parts art and psychology, appealing to every human instinct (especially sex) in an effort to push product and keep their theatres in business. From the pen-and-ink masterpieces of the 1920s and 30s to location-specific folk art to ad space jam-packed with enticements for every member of the family, The Art of Selling Movies dissects the psyche of the American movie-going public ... and the advertisers seeking to push just the right buttons. Record # 379562
Precio
EUR 33.17
EUR 5.00 enviando a
The Art of Selling Movies
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The Art of Selling Movies

de McElwee, John

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780996274043 / 0996274049
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.07
Envío gratuito a

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 39.07
Envío gratuito a
The Art of Selling Movies

The Art of Selling Movies

de John McElwee

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
1st
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780996274043 / 0996274049
Cantidad disponible
1
Librería
Middlebury, Vermont, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 47.38
EUR 5.00 enviando a

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Descripción:
Pittsburgh PA: GoodKnight Books, 2017. 1st. Hardcover. Very Good/Very Good. Hardcover in a bright, unclipped dust jacket. The Art of Selling Movies presents the first-ever look at 60 years of newspaper advertising for motion pictures great and small. These ads created by Hollywood and adapted by local and regional exhibitors motivated patrons to leave their homes, part with precious income, and spend time in the dark. Because of the high stakes involved, theater operators used wildly creative means to make that happen. They made movie advertising equal parts art and psychology, appealing to every human instinct (especially sex) in an effort to push product and keep their theatres in business. From the pen-and-ink masterpieces of the 1920s and 30s to location-specific folk art to ad space jam-packed with enticements for every member of the family, The Art of Selling Movies dissects the psyche of the American movie-going public ... and the advertisers seeking to push just the right buttons. Record # 372023
Precio
EUR 47.38
EUR 5.00 enviando a