Descripción:
McGraw-Hill Companies, The, 2006. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach de William D. Perreault - 2006-10
de William D. Perreault
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach
de William D. Perreault
- Usado
- Bien
- Tapa dura
Irwin/McGraw-Hill, 2006-10. Hardcover. Good.
- Librería Ergodebooks (US)
- Formato/Encuadernación Tapa dura
- Estado del libro Usado - Good
- Cantidad disponible 1
- Encuadernación Tapa dura
- ISBN 10 007352980X
- ISBN 13 9780073529806
- Editorial Irwin/McGraw-Hill
- Fecha de publicación 2006-10
Tenemos 4 ejemplares disponibles a partir de EUR 10.26.
Basic Marketing : A Marketing Planning Strategy Approach
de E. Jerome McCarthy; Joseph P. Cannon; William D. Perreault
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073529806 / 007352980X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 10.26Envío gratuito a
Mostrar detalles
Precio
EUR 10.26
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de Perreault
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Fair Condition
- Edición
- 16th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073529806 / 007352980X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
- Precio
-
EUR 6.07EUR 6.35 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill, USA, 2006. 16th Edition. Hardcover. Fair Condition. Text appears to have multiple markings. Cover has heavy wear. Spine is in good condition with some wear spots. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 007352980X. ISBN/EAN: 9780073529806. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561038233. . 9780073529806
Precio
EUR 6.07
EUR 6.35
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing; A Marketing Strategy Planning Approach; 16th Edition
de Perreault
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Fair Condition
- Edición
- 16th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073529806 / 007352980x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
- Precio
-
EUR 9.34EUR 6.35 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw Hill, USA, 2008. 16th Edition. Hardcover. Fair Condition. Book is in Fair Condition. Text appears to have multiple markings. Cover has some heavy wear spots. Book store stickers and corner bumps. Spine is in fair condition but still intact. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 007352980x. ISBN/EAN: 9780073529806. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561044506. . 9780073529806
Precio
EUR 9.34
EUR 6.35
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de Perreault
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good Condition
- Edición
- 16th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073529806 / 007352980X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
- Precio
-
EUR 10.74EUR 6.35 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill, USA, 2006. 16th Edition. Hardcover. Good Condition. Mild shelf wear to cover, highlighting to text. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 007352980X. ISBN/EAN: 9780073529806. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561039849. . 9780073529806
Precio
EUR 10.74
EUR 6.35
enviando a