![The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/570/604/9781416604570.IN.0.m.jpg)
![The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/570/604/9781416604570.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice
de Armstrong, Thomas
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 141660457X
- ISBN 13
- 9781416604570
- Librería
-
Kingwood, Texas, United States
5 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Association for Supervision & Curriculum Developme, 2006-11-15. Paperback. Good. 0x0x0.
Sinopsis
Thomas Armstrong describes the best practices in education based on what we currently know about human development.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Orion LLC
(US)
- Inventario del vendedor #
- 141660457X-3-25280997
- Título
- The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice
- Autor
- Armstrong, Thomas
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 5
- ISBN 10
- 141660457X
- ISBN 13
- 9781416604570
- Editorial
- Association for Supervision & Curriculum Developme
- Lugar de publicación
- Alexandria, Virginia, U.s.a.
- Fecha de publicación
- 2006-11-15
- Tamaño
- 0x0x0
- X weight
- 9 oz
Términos de venta
Orion LLC
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.