The Best Schools

de Armstrong, Thomas

Thomas Armstrong describes the best practices in education based on what we currently know about human development.

Reseñas

¡Reseña este libro y entrarás en un sorteo para ganar $50!

Ejemplares disponibles

No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Thomas Armstrong

Estado
Usado - FINE
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781416615125
Cantidad disponible
1
Librería
Aurora, Ontario, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.28

Mostrar detalles

Descripción:
Alexandria, VA: Association for Supervision & Curriculum Development, 2006. Paperback. FINE. 23 cm.. 182 pages. -- Please feel free to ask for additional information, or detailed photos. US orders ship USPS from Niagara Falls, NY. Canadian orders ship from Ontario.
Precio
EUR 12.28
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
Used Very Good
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Tempe, Arizona, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.14

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Developme. 9781416604570 PAPERBACK. PLEASE NOTE THAT CD-ROM components, access cards/codes, digital license, and other supplemental materials are NOT guaranteed to be included for used items. If their inclusion is essential, please inquire before purchasing to determine whether they are included. Light to moderate wear and creasing to cover/edges/corners. School markings and writing on/inside covers.… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 5.14
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas.

Estado
Usado - Good
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Upperco, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.60

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision and Curriculum Development (ASCD), Alexandria, Va, 2006. Paperback. Good. 8vo, paperback. Good condition. Shallow crinkle to bottom corner of pgs & margin of closing pgs; contents bright & clean, binding tight. ix, 181 p., illus.
Precio
EUR 5.60
The Best Schools : How Human Development Research Should Inform Educational Practice

The Best Schools : How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Thomas Armstrong

Estado
Like New
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development, 2006. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.59
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.73

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Developme. Used - Very Good. Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 3.73
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice [Paperback] Armstrong, Thomas

de Armstrong, Thomas

Estado
Usado - Good
Published
2006-11-15
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Champaign, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.89

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Developme, 2006-11-15. Paperback. Good. Mild to moderate shelf/reading wear. Binding good. Orphans Treasure Box sells books to raise money for orphans and vulnerable kids.
Precio
EUR 2.89
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
Used - Like New
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.73

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Developme. Used - Like New. Like New condition. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 3.73
No hay imagen

The Best Schools

de Armstrong, Thomas

Estado
Usado - Collectible - Very Good
Edición
First Printing
Published
2006
Encuadernación
Soft Cover
Cantidad disponible
1
Librería
OCEANSIDE, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.98

Mostrar detalles

Descripción:
ASCD. Collectible - Very Good. 2006. First Printing. Soft Cover. (C531) .
Precio
EUR 41.98
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
UsedGood
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Imperial, Missouri, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.43

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 4.43
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
UsedGood
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Interlochen, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 5.59
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Thomas Armstrong

Estado
Usado - Good
Published
December 2006
Encuadernación
Trade Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Englewood, Colorado, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.14

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Deve, December 2006. Trade Paperback . Good. Light edge and cover wear. Unmarked pages. All Orders Shipped With Tracking And Delivery Confirmation Numbers.
Precio
EUR 5.14
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Thomas Armstrong

Estado
Usado - Good
Published
December 2006
Encuadernación
Trade Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Englewood, Colorado, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.60

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Deve, December 2006. Trade Paperback . Good. Light edge and cover wear. Unmarked pages. All Orders Shipped With Tracking And Delivery Confirmation Numbers.
Precio
EUR 5.60
No hay imagen

The Best Schools : How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
Used - Good
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.67
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
Usado - Good
Published
2006-11-15
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Memphis, Tennessee, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.77

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Developme, 2006-11-15. Paperback. Good. 6x0x8.
Precio
EUR 4.77
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
Usado - Good
Published
11/15/2006 12:00:01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.89

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Cu, 11/15/2006 12:00:01. paperback. Good. 0.5000 in x 8.9016 in x 6.0000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 4.89
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
UsedAcceptable
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
evans, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.06

Mostrar detalles

Descripción:
UsedAcceptable. Buy with confidence! Comes with our 100% money back guarantee!! Tracking included with every order!!! The cover is clean but does show some wear .... The cover has curled corners .... This book has markings on the cover .... The pages show normal wear .... Page corners are curled ....
Precio
EUR 3.06
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
New
Published
2006-11-15
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 94.02

Mostrar detalles

Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Developme, 2006-11-15. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 94.02
No hay imagen

The Best Schools: How Human Development Research Should Inform Educational Practice

de Armstrong, Thomas

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781416604570
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 34.97

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 34.97