Ir al contenido

Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant

Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant

Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant

de W. Chan Kim

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10
1591396190
ISBN 13
9781591396192
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Skokie, Illinois, United States
3 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Precio
EUR 3.64
O solamente EUR 3.27 con un
Membresía Biblioclub
EUR 3.72 Envío a USA
Envío estándar: de 3 a 12 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

UsedVeryGood.

Sinopsis

Blue Ocean Strategy is a business strategy book written by W. Chan Kim and Renée Mauborgne of The Blue Ocean Strategy Instituteat INSEAD, the second largest business school in the world. The book illustrates the high growth and profits an organization can generate by creating new demand in an uncontested market space, or a "Blue Ocean", than by competing head-to-head with other suppliers for known customers in an existing industry.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Books4Cause Inc. US (US)
Inventario del vendedor #
5D4000008A5H_ns
Título
Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant
Autor
W. Chan Kim
Estado del libro
UsedVeryGood
Cantidad disponible
3
Encuadernación
Tapa dura
ISBN 10
1591396190
ISBN 13
9781591396192
Editorial
Harvard Business School Press
Lugar de publicación
Boston, Massachusetts, U.s.a.
Primera fecha de publicación de esta edición
February 3, 2005

Términos de venta

Books4Cause Inc.

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Books4Cause Inc.

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2020
Skokie, Illinois

Sobre Books4Cause Inc.

We aim to please with better quality books than described and fast shipping. Please reach out if there are any issues.

Categorías de este libro

tracking-