Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy
de Martin Lindstrom
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 1439172013
- ISBN 13
- 9781439172018
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
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Sobre este artículo
Free Press, 2010. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. An ex-library book and may have standard library stamps and/or stickers. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Detalles
- Librería
- ThriftBooks (US)
- Inventario del vendedor #
- G1439172013I4N10
- Título
- Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy
- Autor
- Martin Lindstrom
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 1439172013
- ISBN 13
- 9781439172018
- Editorial
- Free Press
- Fecha de publicación
- 2010
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