Brand Sense

de Lindstrom, Martin

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Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Martin Lindstrom

Estado
Usado - Good
Published
2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.64

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Descripción:
Free Press, 2010. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.64
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Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Lindstrom, Martin

Estado
Used - Good
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.94

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Descripción:
Free Press. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 3.94
Brand Sense : Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound

Brand Sense : Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound

de Martin Lindstrom

Estado
Usado - Very Good
Published
2005
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780743267847
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.64

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Descripción:
Free Press, 2005. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.64
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Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Martin Lindstrom

Estado
USED Good
Published
February 2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Montclair, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.07

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Descripción:
Free Press, February 2010. Paperback. USED Good.
Precio
EUR 7.07
Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Martin Lindstrom

Estado
Usado - Very Good
Published
2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.64

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Descripción:
Free Press, 2010. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. An ex-library book and may have standard library stamps and/or stickers. At ThriftBooks, our motto is: Read… Saber más sobre este artículo
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EUR 5.64
Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Martin Lindstrom

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780749460570
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.48

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Descripción:
Paperback / softback. New. From the 'new car' aroma to the crunch of Kellog's cornflakes, understand how to appeal to the neglected senses: touch, taste and smell, and enter the new frontier of branding.
Precio
EUR 24.48
Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Martin Lindstrom

Estado
Usado - Very Good
Published
2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.64

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Descripción:
Free Press, 2010. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.64
Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Brand Sense : Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Martin Lindstrom

Estado
As New
Published
2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.04

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Descripción:
Free Press, 2010. Paperback. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. An ex-library book and may have standard library stamps and/or stickers. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 6.04
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Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Lindstrom, Martin

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69

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UsedVeryGood. The pages are sun faded and slightly yellowing. We flipped through this book and didn't notice any notes or underlines. Minor shelf wear. Fast Shipping - Each order powers our free bookstore in Chicago and sending books to Africa!
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EUR 4.69
Brand Sense: How to Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

Brand Sense: How to Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

de Lindstrom, Martin

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780749443719
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 2.64

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Hardback. Very Good.
Precio
EUR 2.64
Brand Sense: How to Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

Brand Sense: How to Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

de Lindstrom, Martin

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780749443719
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.64

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Hardback. Good.
Precio
EUR 2.64
Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Lindstrom, Martin

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780749460570
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.94

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 0.94
Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

de Lindstrom, Martin

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780743267847
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.64

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.64
Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

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de Lindstrom, Martin

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.91

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Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 1.91
Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

de Lindstrom, Martin

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780743267847
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.64

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Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 2.64
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Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Lindstrom, Martin

Estado
Usado - Good
Edición
Revised, Updated ed.
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.55

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Free Press. Revised, Updated ed.. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
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Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound

de Lindstrom, Martin

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Encuadernación
Paperback
ISBN
9780743267847
Cantidad disponible
1
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GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
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Paperback. Like New.
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BRAND sense

de Martin Lindstrom

Estado
Usado - Good
Published
2/10/2005 12:00:01 A
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780743267847
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.62

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Free Press, 2/10/2005 12:00:01 A. hardcover. Good. 0.9016 in x 9.0984 in x 6.0984 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.62
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Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Lindstrom, Martin

Estado
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Edición
Revised, Updated ed.
Published
2/2/2010 12:00:00 AM
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Medford, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.60

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Free Press, 2/2/2010 12:00:00 AM. Revised, Updated ed.. Used - Like New. Used Like New, no missing pages, no damage to binding, may have a remainder mark.
Precio
EUR 6.60
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Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

de Lindstrom, Martin

Estado
UsedGood
ISBN
9781439172018
Cantidad disponible
1
Librería
Annandale, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.82

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UsedGood. There is a signature or handwriting on the inside front cover. Fast shipping and order satisfaction guaranteed. A portion of your purchase benefits Non-Profit Organizations, First Aid and Fire Stations!
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EUR 2.82