![Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (Mit Press)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/030/515/9780262515030.RH.0.m.jpg)
Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (Mit Press)
de Klingmann, Anna
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0262515032
- ISBN 13
- 9780262515030
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Bonita
(US)
- Inventario del vendedor #
- 0262515032.G
- Título
- Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (Mit Press)
- Autor
- Klingmann, Anna
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0262515032
- ISBN 13
- 9780262515030
- Editorial
- The Mit Press
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2010-09
Términos de venta
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.