Brandscapes

de Klingmann, Anna

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (Mit Press)

de Klingmann, Anna

Estado
Usado - Very Good
Edición
Illustrated
Published
9/24/2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
McKeesport, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.82

Mostrar detalles

Descripción:
The MIT Press, 9/24/2010. Illustrated. paperback. Very Good. 7x1x9. Very Good Condition and Unread! Text is clean and unmarked! Light shelf wear to cover from storage. Has a small black line or red dot on bottom/exterior edge of pages.
Precio
EUR 3.82
Brandscapes : Architecture in the Experience Economy

Brandscapes : Architecture in the Experience Economy

de Klingmann, Anna

Estado
As New in Very Good dust jacket
Published
2007
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780262113038
Cantidad disponible
1
Librería
Pflugerville, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.32

Mostrar detalles

Descripción:
The MIT Press. As New in Very Good dust jacket. 2007. Hardcover. 0262113031 . This book is in very good condition; no remainder marks. Dustjacket does have some shelfwear. Inside pages are clean. ; 1.1 x 9.2 x 7.3 Inches; 378 pages .
Precio
EUR 11.32
No hay imagen

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (The MIT Press)

de Klingmann, Anna

Estado
Usado - Very Good
Edición
1st Edition
Published
2010
Encuadernación
Soft cover
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
Toronto, Ontario, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.92

Mostrar detalles

Descripción:
The MIT Press, 2010. 1st Edition. Soft cover. Very Good. 8x6x1. Clean Over All With No Marks Folds Or Highlights Inside. In Very Good Condition. 364 Pages With The Index. Paperback.- We can ship from Canada and the USA, based on your address. Specializing in academic, collectible and historically significant, providing the utmost quality and customer service… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 20.92
Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

de Klingmann, Anna

Estado
Usado - Very Good
Published
2007
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780262113038
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.08

Mostrar detalles

Descripción:
The MIT Press, 2007. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.08
Brandscapes : Architecture in the Experience Economy

Brandscapes : Architecture in the Experience Economy

de Anna Klingmann

Estado
Usado - Very Good
Published
2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.55

Mostrar detalles

Descripción:
MIT Press, 2010. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.55
Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

de Anna Klingmann

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780262113038
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.24

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 24.24
Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (The MIT Press)

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (The MIT Press)

de Klingmann, Anna

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.07

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 11.07
No hay imagen

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

de Klingmann, Anna

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780262113038
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.98

Mostrar detalles

Descripción:
Mit Pr. Used - Very Good. . good. All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 1.98
No hay imagen

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (Mit Press)

de Klingmann, Anna

Estado
Usado - Very Good
Published
9/24/2010 12:00:01 A
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
Simi Valley, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.04

Mostrar detalles

Descripción:
The MIT Press, 9/24/2010 12:00:01 A. paperback. Very Good. 1.0000 8.7000 6.8000.
Precio
EUR 4.04
No hay imagen

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

de Klingmann, Anna

Estado
Usado - G+
Estado de la sobrecubierta
VG-
Published
2007
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780262113038
Cantidad disponible
1
Librería
Urbana, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.37

Mostrar detalles

Descripción:
Cambridge: MIT, 2007. 364pp. Bottom spine bumped; light soiling on covers; pencilling in text. Dj extremities lightly rubbed & bumped. Illus.; endnotes; index.. Hb. G+/VG-.
Precio
EUR 11.37
No hay imagen

Brandscapes : Architecture in the Experience Economy

de Klingmann, Anna

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780262113038
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.02

Mostrar detalles

Descripción:
MIT Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 9.02
Brandscapes

Brandscapes

de Anna Klingmann

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.36

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Architecture as imprint, as brand, as the new media of transformation-of places, communities, corporations, and people.
Precio
EUR 38.36
No hay imagen

Brandscapes : Architecture in the Experience Economy

de Klingmann, Anna

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.86

Mostrar detalles

Descripción:
MIT Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 8.86
Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

de Anna Klingmann

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.33

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. Architecture as imprint, as brand, as the new media of transformation-of places, communities, corporations, and people.
Precio
EUR 41.33
No hay imagen

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

de Klingmann, Anna

Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780262113038
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 76.09

Mostrar detalles

Descripción:
The MIT Press. hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 76.09
No hay imagen

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy

de Klingmann, Anna

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780262113038
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.77

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 37.77
No hay imagen

Brandscapes: Architecture in the Experience Economy (Mit Press)

de Klingmann, Anna

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780262515030
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.71

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.71