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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction de Jacka, J. Mike\|Keller, Paulette J - 5/18/2009

de Jacka, J. Mike\|Keller, Paulette J

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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction de Jacka, J. Mike\|Keller, Paulette J - 5/18/2009
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

de Jacka, J. Mike\|Keller, Paulette J

  • Nuevo
Wiley, 5/18/2009. New. Wiley, 5/18/2009 New All orders ship SAME or NEXT business day Expedited shipments will be received in 5-12 business days within the United States 100% Satisfaction Guaranteed!
  • Librería Baby Starren VN (VN)
  • Estado del libro Nuevo New
  • Cantidad disponible 1
  • ISBN 10 0470444584
  • ISBN 13 9780470444580
  • Editorial Wiley
  • Fecha de publicación 5/18/2009
  • Palabras clave 9780470444580

Tenemos 15 ejemplares disponibles a partir de EUR 9.37.

Business Process Mapping : Improving Customer Satisfaction
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Business Process Mapping : Improving Customer Satisfaction

de Jacka, J. Mike, Keller, Paulette J

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.37
Envío gratuito a

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 9.37
Envío gratuito a
Business Process Mapping : Improving Customer Satisfaction
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Business Process Mapping : Improving Customer Satisfaction

de Jacka, J. Mike, Keller, Paulette J

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
3
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.37
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 9.37
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

de Jacka, J. Mike; Keller, Paulette J

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.30
Envío gratuito a

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Descripción:
Wiley, 2009. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 13.30
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

de Jacka, J. Mike; Keller, Paulette J

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.30
Envío gratuito a

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Descripción:
Wiley, 2009. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 13.30
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

de Jacka, J. Mike

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Edición
2
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.92
Envío gratuito a

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Descripción:
Wiley, 2009-07-07. 2. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 18.92
Envío gratuito a
Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

de Jacka, J. Mike

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.01
Envío gratuito a

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 39.01
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

de Jacka, J. Mike

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used:Good
Edición
2
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 43.18
Envío gratuito a

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Descripción:
Wiley, 2009-07-07. 2. hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 43.18
Envío gratuito a
Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction (2nd Edn)
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction (2nd Edn)

de Jacka, JM and Keller, PJ

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.85
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
John Wiley and Sons, 2009. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Dust jacket in fair condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,650grams, ISBN:9780470444580
Precio
EUR 29.85
EUR 12.75 enviando a
Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction
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Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

de Wiley

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
40
Librería
Benton Harbor, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.64
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Wiley. New. BRAND NEW, GIFT QUALITY! NOT OVERSTOCKS OR MARKED UP REMAINDERS! DIRECT FROM THE PUBLISHER!
Precio
EUR 45.64
EUR 3.99 enviando a
Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction

de J. Mike Jacka

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470444580 / 0470444584
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 53.07
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
Hardback. New. Now fully revised and updated--a powerful, customer-focused tool for business improvement Now in a Second Edition, Business Process Mapping is a powerful tool that offers a solid understanding of any given process, as well as the methods for that process to be more effective, and ensures that true value is being provided to customers.
Precio
EUR 53.07
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