Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development. Used - Good.
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom de Frey, Nancy
de Frey, Nancy
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom
de Frey, Nancy
- Usado
Association for Supervision & Curriculum Development. Used - Very Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
- Librería More Than Words Inc. (US)
- Estado del libro Used - Very Good
- ISBN 10 141660569X
- ISBN 13 9781416605690
- Editorial Association for Supervision & Curriculum Development
Tenemos 34 ejemplares disponibles a partir de EUR 0.94.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom
de Frey, Nancy
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Waltham, Massachusetts, United States
- Precio
-
EUR 0.94EUR 3.00 enviando a
Mostrar detalles
Precio
EUR 0.94
EUR 3.00
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
de Fisher, Douglas
- Usado
- Estado
- UsedGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Imperial, Missouri, United States
- Precio
-
EUR 4.14Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 4.14
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding : Formative Assessment Techniques for Your Classroom
de Frey, Nancy, Fisher, Douglas
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569x
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 4.69Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.69
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding : Formative Assessment Techniques for Your Classroom
de Frey, Nancy, Fisher, Douglas
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Reno, Nevada, United States
- Precio
-
EUR 4.69Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.69
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
de Fisher, Douglas; Frey, Nancy
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Memphis, Tennessee, United States
- Precio
-
EUR 4.80Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development, 2007-09-28. Paperback. Good. 7x0x9.
Precio
EUR 4.80
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
de Fisher, Douglas; Frey, Nancy
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569X
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Kingwood, Texas, United States
- Precio
-
EUR 4.84Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development, 2007-09-28. Paperback. Good. 9x8x0.
Precio
EUR 4.84
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
de Fisher, Douglas; Frey, Nancy
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Aceptable
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Kingwood, Texas, United States
- Precio
-
EUR 4.84Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development, 2007-09-28. Paperback. Acceptable. 9x8x0.
Precio
EUR 4.84
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
de Fisher, Douglas , Frey, Nancy
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Nashua, New Hampshire, United States
- Precio
-
EUR 1.83EUR 3.50 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development. paperback. Very Good. 7x0x9. Has moderate shelf and/or corner wear. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 1.83
EUR 3.50
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
de Fisher, Douglas , Frey, Nancy
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Nashua, New Hampshire, United States
- Precio
-
EUR 1.83EUR 3.50 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development. paperback. Very Good. 7x0x9. Has moderate shelf and/or corner wear. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 1.83
EUR 3.50
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
de Fisher, Douglas; Frey, Nancy
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781416605690 / 141660569X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Memphis, Tennessee, United States
- Precio
-
EUR 5.20Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Association for Supervision & Curriculum Development, 2007-09-28. Paperback. New. 7x0x9.
Precio
EUR 5.20
Envío gratuito a