Ir al contenido

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition

de Cook, Sarah

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Bien
ISBN 10
0749450665
ISBN 13
9780749450663
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Newport Coast, California, United States
Precio
EUR 44.35
O solamente EUR 39.91 con un
Membresía Biblioclub
Pedido mediante drop-shipping
FREE Envío a USA Envío estándar: de 7 a 14 días
Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.

Sinopsis

This fifth edition of Customer Care Excellence demonstrates how to develop and sustain a customer-service focus. In clear, practical language, this book takes you through how you can develop and sustain a customer-service focus within your company. Emphasizing both strategic and practical aspects of customer care, Customer Care Excellence explains how gaining customer commitment and motivating employees to deliver an excellent service at all your company’s touch points can ensure successful results and satisfied customers.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Bonita US (US)
Inventario del vendedor #
0749450665.G
Título
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition
Autor
Cook, Sarah
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Bien
Cantidad disponible
1
ISBN 10
0749450665
ISBN 13
9780749450663
Editorial
Kogan Page
Primera fecha de publicación de esta edición
March 1, 2008

Términos de venta

Bonita

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Bonita

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2020
Newport Coast, California
tracking-