Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Customer Satisfaction Is Worthless, Customer Loyalty Is Priceless: How to Make Customers Love You, Keep Them Coming Back and Tell Everyone They Know
de Gitomer, Jeffrey
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Firmado
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 188516730X
- ISBN 13
- 9781885167309
- Librería
-
Sierra Vista, Arizona, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Bard Press, 1998-06-11. hardcover. Very Good. 6x1x9. Each book is inspected by store owner/staff.Each book is inspected by store owner/staff. Signed by author. Very little sign of wear
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Chapter II (US)
- Inventario del vendedor #
- 240314003
- Título
- Customer Satisfaction Is Worthless, Customer Loyalty Is Priceless: How to Make Customers Love You, Keep Them Coming Back and Tell Everyone They Know
- Autor
- Gitomer, Jeffrey
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 188516730X
- ISBN 13
- 9781885167309
- Editorial
- Bard Press
- Lugar de publicación
- Austin, Texas, U.s.a.
- Fecha de publicación
- 1998-06-11
- Tamaño
- 6x1x9
- Palabras clave
- Customer Relations |Business Management & Leadership
- Catálogos del vendedor
- Business;
- X weight
- 21 oz
Términos de venta
Chapter II
Full refund of the book for up to 7 days after delivery if an item arrives not as described or damaged.
Sobre el vendedor
Chapter II
Miembro de Biblio desde 2019
Sierra Vista, Arizona
Sobre Chapter II
Chapter II is a store featuring a collection of eclectic and curated used books. It's a place for folks who haven't read everything.