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Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

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Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

de Zeithaml, Valarie A

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Fine ( AS NEW)/FINE (AS NEW)
ISBN 10
0029357012
ISBN 13
9780029357019
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Peter Tavy, United Kingdom
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Sobre este artículo

New York: The Free Press, 1990. This book is part of a large purchase from a Public Sector Library and except where mentioned are for the most part LIKE NEW! MOSTLY the ONLY flaws are the blacked out (they insisted) Library stamps which show many of them to be UNUSED! FEEL FREE TO E-MAIL FOR PHOTOGRAPHS AND FURTHER DETAILS. FROM A DEALER WHO TELLS YOU WHO THEY ARE AND WHAT THEIR TELEPHONE AND ADDRESS CONTACT DETAILS ARE!. EX PUBLIC SECTOR LIBRARY BLACKED OUT STAMPS.. BLACK Cloth. Fine ( AS NEW)/FINE (AS NEW). Illus. by Graphs. 8vo - over 7¾" - 9¾". HARDBACK.

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Detalles

Librería
Bookfarm GB (GB)
Inventario del vendedor #
33333334764
Título
Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations
Autor
Zeithaml, Valarie A
Ilustrador
Graphs
Formato/Encuadernación
Tapa dura
Estado del libro
Nuevo
Estado de la sobrecubierta
FINE (AS NEW)
ISBN 10
0029357012
ISBN 13
9780029357019
Editorial
The Free Press
Lugar de publicación
New York
Fecha de publicación
1990
Palabras clave
CUSTOMER SERVICES

Términos de venta

Bookfarm

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Sobre el vendedor

Bookfarm

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Peter Tavy

Sobre Bookfarm

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Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Cloth
"Cloth-bound" generally refers to a hardcover book with cloth covering the outside of the book covers. The cloth is stretched...
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