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Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition)
de McMillan, James H
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0132596474
- ISBN 13
- 9780132596473
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
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Sobre este artículo
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Sinopsis
Includes bibliographical references (p. 395-396) and index. Property of Self-Sustaining Programs. Program enrollment use only. Click on the link in the LOCATION box for more information.
Reseñas
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Detalles
- Librería
- Bonita
(US)
- Inventario del vendedor #
- 0132596474.G
- Título
- Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition)
- Autor
- McMillan, James H
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0132596474
- ISBN 13
- 9780132596473
- Editorial
- Pearson
- Lugar de publicación
- U.s.a
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2011-03
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Bonita
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