Educational Research

de McMillan, James H

Includes bibliographical references (p. 395-396) and index. Property of Self-Sustaining Programs. Program enrollment use only. Click on the link in the LOCATION box for more information.

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Ejemplares disponibles

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Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition)

de McMillan, James H

Atención
Edición internacional
Estado
New
Edición
6th
ISBN
9780132596473
Cantidad disponible
1
Librería
New york, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.64

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Descripción:
book Condition: Brand New. International Edition. Softcover. This is a Brand New High-Quality Textbook. Different ISBN and cover image with US edition. We do not ship to Po Box, APO and FPO address. Some book may show some sales disclaimer word such as "Not for Sale or Restricted in US" on the cover page. Some international textbooks may come with… Saber más sobre este artículo
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer, Fourth Edition

de McMillan, James H

Estado
Used:Good
Edición
4
Published
2003-04-25
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780205372478
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.82

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Descripción:
Pearson, 2003-04-25. 4. paperback. Used:Good.
Precio
EUR 75.82
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Fundamentals of Educational Research by James H. McMillan

de McMillan, James H

Estado
Usado - Good
Published
2011-03-31
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132596473
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.21

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Descripción:
Pearson, 2011-03-31. Paperback. Good. 7x0x9. This listing is for Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) This edition is basically identical to the ISBN 0133579166 and 0134013492 and 0135770092 SAVE YOUR MONEY and buy the early edition! Do not waste your money at the bookstore on the… Saber más sobre este artículo
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EUR 13.21
Educational Research: Fundamentals for the Consumer

Educational Research: Fundamentals for the Consumer

de McMillan, James H.

Estado
Usado - Very Good
Published
1999
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321023377
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.86

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Descripción:
Allyn & Bacon, 1999. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.86
Educational Research : Fundamentals for the Consumer

Educational Research : Fundamentals for the Consumer

de James H. McMillan

Estado
Usado - Very Good
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780205372478
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.94

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Descripción:
Allyn & Bacon, Incorporated, 2003. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.94
Educational Research : Fundamentals for the Consumer

Educational Research : Fundamentals for the Consumer

de James H. McMillan

Estado
Usado - Good
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780205372478
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.94

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Descripción:
Allyn & Bacon, Incorporated, 2003. Paperback. Good. Disclaimer:Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.94
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer, Fourth Edition

de McMillan, James H

Estado
New
Published
2003-04-25
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780205372478
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 77.42

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Descripción:
Allyn & Bacon, 2003-04-25. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 77.42
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer, Fourth Edition

de McMillan, James H.

Estado
UsedVeryGood The cover is clean but does show some wear.
ISBN
9780205372478
Cantidad disponible
1
Librería
South San Francisco, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.38

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Descripción:
UsedVeryGood The cover is clean but does show some wear. .
Precio
EUR 2.38
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer, Fourth Edition

de McMillan, James H.

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780205372478
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.05

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Descripción:
Allyn & Bacon. Used - Very Good. Very Good condition. 4th edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 5.05
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer

de McMillan, James H.

Estado
Used - Good
ISBN
9780205508303
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.51

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Descripción:
Allyn & Bacon. Used - Good. Good condition. 5th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 9.51
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition)

de McMillan, James H

Atención
Edición internacional
Estado
New
Published
2011-03-31
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780132596473
Cantidad disponible
1
Librería
Frisco, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 47.20

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Descripción:
Pearson, 2011-03-31. Softcover. New. ***International Edition***Soft cover/Paperback*** Textbook printed in English. ***Brand New***. Most international edition has different ISBN and Cover design. Some book may show sales disclaimer such as "Not for Sale or Restricted in US" on the cover page but it is absolutely legal to use. All textbook arrives within 5-7business days. Please provides valid phone… Saber más sobre este artículo
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EUR 47.20
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer, Fourth Edition

de McMillan, James H

Estado
Used: Good
Edición
4
Published
2003-04-25
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780205372478
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.72

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Descripción:
Pearson, 2003-04-25. 4. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.72
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Educational Research : Fundamentals for the Consumer

de McMillan, James H

Estado
Used - Like New
ISBN
9780205372478
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.13

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Descripción:
Allyn & Bacon, Incorporated. Used - Like New. Used book that is in almost brand-new condition.
Precio
EUR 7.13
Educational Research : Fundamentals for the Consumer

Educational Research : Fundamentals for the Consumer

de James H. McMillan

Estado
Usado - Very Good
Published
2007
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780205508303
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.33

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Descripción:
Allyn & Bacon, Incorporated, 2007. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.33
Educational Research : Fundamentals for the Consumer

Educational Research : Fundamentals for the Consumer

de James H. McMillan

Estado
Usado - Acceptable
Published
2011
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132596473
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.72

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Descripción:
Addison Wesley, 2011. Paperback. Acceptable. Disclaimer:Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.72
Educational Research : Fundamentals for the Consumer

Educational Research : Fundamentals for the Consumer

de James H. McMillan

Estado
Usado - Good
Published
2011
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132596473
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.72

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Descripción:
Addison Wesley, 2011. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.72
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (Instructor's Copy)

Educational Research: Fundamentals for the Consumer (Instructor's Copy)

de James H. McMillan

Estado
Usado - Acceptable
Published
2012
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132599863
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.43

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Descripción:
Pearson, 2012. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.43
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition)

de McMillan, James H.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132596473
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.83

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 39.83
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer

de McMillan, James H.

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780205508303
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.51

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Descripción:
Allyn & Bacon. Used - Very Good. Very Good condition. 5th edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 9.51
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Educational Research: Fundamentals for the Consumer

de James H. McMillan

Estado
Used - Good
ISBN
9780673998644
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.76

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Descripción:
Harpercollins College Div. Used - Good. Good condition. 2nd edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 8.76