Foto de archivo: la portada puede ser diferente
How Students Learn: Mathematics in the Classroom
de National Research Council; Division of Behavioral and Social Scienc; Committee on How People Learn a Targeted
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0309089492
- ISBN 13
- 9780309089494
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
National Academies Press, 2005. Paperback. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- ThriftBooks (US)
- Inventario del vendedor #
- G0309089492I3N01
- Título
- How Students Learn: Mathematics in the Classroom
- Autor
- National Research Council; Division of Behavioral and Social Scienc; Committee on How People Learn a Targeted
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0309089492
- ISBN 13
- 9780309089494
- Editorial
- National Academies Press
- Lugar de publicación
- Washington, Dc
- Fecha de publicación
- 2005
Términos de venta
ThriftBooks
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
ThriftBooks
Miembro de Biblio desde 2018
Seattle, Washington
Sobre ThriftBooks
From the largest selection of used titles, we put quality, affordable books into the hands of readers
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen: