![The ITSM Process Design Guide: Developing, Reengineering, and Improving IT Service Management](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/066/451/1412451066.0.m.jpg)
The ITSM Process Design Guide: Developing, Reengineering, and Improving IT Service Management
de Donna Knapp
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1604270497
- ISBN 13
- 9781604270495
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
5 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Provides detailed guidance on assessing, designing, measuring, and integrating IT service management (ITSM) processes. The advice and techniques in this book apply unilaterally to every IT service provider and ITSM framework, standard, and maturity model.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore
(GB)
- Inventario del vendedor #
- A9781604270495
- Título
- The ITSM Process Design Guide: Developing, Reengineering, and Improving IT Service Management
- Autor
- Donna Knapp
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 5
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 1604270497
- ISBN 13
- 9781604270495
- Editorial
- J. Ross Publishing, Inc.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2010-08
Términos de venta
The Saint Bookstore
Refunds or Returns: A full refund of the price paid will be given if returned within 30 days in undamaged condition. If the product is faulty, we may send a replacement.
Sobre el vendedor
The Saint Bookstore
Miembro de Biblio desde 2018
Southport, Merseyside
Sobre The Saint Bookstore
The Saint Bookstore specialises in hard to find titles & also offers delivery worldwide for reasonable rates.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...