Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
de Oakes, Jeannie
- Usado
- Estado
- UsedGood
- ISBN 10
- 0300108303
- ISBN 13
- 9780300108309
- Librería
-
Skokie, Illinois, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
UsedGood. Moderate sunbleaching on the spine and a sales sticker on the back cover. Pages and text appear clean and are in good condition.
Sinopsis
Bibliogr. 1
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Books4Cause Inc. (US)
- Inventario del vendedor #
- 5D4000009GBT_ns
- Título
- Keeping Track: How Schools Structure Inequality
- Autor
- Oakes, Jeannie
- Estado del libro
- UsedGood
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0300108303
- ISBN 13
- 9780300108309
- Editorial
- Yale University Press
- Lugar de publicación
- Cumberland, Rhode Island, U.s.a.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- May 10, 2005
Términos de venta
Books4Cause Inc.
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Books4Cause Inc.
Miembro de Biblio desde 2020
Skokie, Illinois
Sobre Books4Cause Inc.
We aim to please with better quality books than described and fast shipping. Please reach out if there are any issues.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Spine
- The outer portion of a book which covers the actual binding. The spine usually faces outward when a book is placed on a shelf....