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Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets de Simon, Hermann; Bilstein, Frank F.; Luby, Frank - 2006

de Simon, Hermann; Bilstein, Frank F.; Luby, Frank

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Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets de Simon, Hermann; Bilstein, Frank F.; Luby, Frank - 2006

Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Simon, Hermann; Bilstein, Frank F.; Luby, Frank

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Harvard Business Review Press, 2006. Hardcover. Good. Former library book; Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
  • Librería ThriftBooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Usado - Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 1591395267
  • ISBN 13 9781591395263
  • Editorial Harvard Business Review Press
  • Fecha de publicación 2006

Tenemos 12 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.84.

Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Luby, Frank, Simon, Hermann, Bilstein, Frank F

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.84
Envío gratuito a

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.84
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Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Luby, Frank, Simon, Hermann, Bilstein, Frank F

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.02
Envío gratuito a

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.02
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Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Luby, Frank, Simon, Hermann, Bilstein, Frank F

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.99
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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Like New. Used book that is in almost brand-new condition.
Precio
EUR 8.99
Envío gratuito a
Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Frank F. Bilstein; Hermann Simon; Frank Luby

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.99
Envío gratuito a

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2006. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.99
Envío gratuito a
Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

Manage for Profit, Not for Market Share : A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Frank F. Bilstein; Frank Luby; Hermann Simon

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.99
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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2006. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. The dust jacket is missing. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.
Precio
EUR 8.99
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Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Simon, Hermann; Bilstein, Frank F.; Luby, Frank

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.99
Envío gratuito a

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2006. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.99
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Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Frank Luby

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.25
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 3.25
EUR 8.57 enviando a
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Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Hermann Simon

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Edición
Illustrated
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.58
Envío gratuito a

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2006-04-01. Illustrated. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 13.58
Envío gratuito a
Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

Manage for Profit, Not for Market Share: A Guide to Greater Profits in Highly Contested Markets

de Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Aceptable
Estado de la sobrecubierta
Fine
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
2
Librería
Surrey, British Columbia, Canada
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.23
EUR 8.00 enviando a

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Descripción:
Harvard Business School Press, Boston, 2006, Fine Hardcover / Fine Dustjacket, 232 pages, 6.5" x 9.5".
Precio
EUR 12.23
EUR 8.00 enviando a
Manage For Profit, Not For Market Share: A Guide to Greater Profits In Highly Contested Markets
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Manage For Profit, Not For Market Share: A Guide to Greater Profits In Highly Contested Markets

de Simon, Hermann; Bilstein, Frank F. and Luby, Frank

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781591395263 / 1591395267
Cantidad disponible
1
Librería
Singapore, Singapore
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 1 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.29
EUR 18.75 enviando a

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Descripción:
Hardcover. Very Good. This book has been used, but it is still in a clean condition. There should be no foxing or annotations of any kind on the inner pages, but a sparse amount may be present on the cover, title pages, or outside edges of the book. There should be no water damage of any kind. For paperbacks, there may be light crease marks on the spine.
Precio
EUR 9.29
EUR 18.75 enviando a