Marketing: Real People, Real Choices (8th Edition)
de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W
- Usado
- Aceptable
- Estado
- Acceptable
- ISBN 10
- 0132948931
- ISBN 13
- 9780132948937
- Librería
-
Philadelphia, Pennsylvania, United States
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Sobre este artículo
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Sinopsis
Marketing: Real People, Real Choicesis the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday.Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace.
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Detalles
- Librería
- BooksRun (US)
- Inventario del vendedor #
- 0132948931-7-1
- Título
- Marketing: Real People, Real Choices (8th Edition)
- Autor
- Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W
- Estado del libro
- Usado - Acceptable
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- 8
- Encuadernación
- Softcover
- ISBN 10
- 0132948931
- ISBN 13
- 9780132948937
- Editorial
- Pearson
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2016
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