Marketing

de Solomon, Michael R / Marshall, Greg W / Stuart, Elnora W

Marketing: Real People, Real Choicesis the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday.Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace.

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Marketing: Real People, Real Choices (8th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Atención
Edición internacional
Estado
New
Published
2015-01-18
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780132948937
Cantidad disponible
1
Librería
Frisco, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 63.98

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Descripción:
Prentice Hall, 2015-01-18. Softcover. New. ***International Edition***Soft cover/Paperback*** Textbook printed in English. ***Brand New***. Most international edition has different ISBN and Cover design. Some book may show sales disclaimer such as "Not for Sale or Restricted in US" on the cover page but it is absolutely legal to use. All textbook arrives within 5-7business days. Please provides valid… Saber más sobre este artículo
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EUR 63.98
Marketing Real People Real Choices Loose Leaf Michael Solomon

Marketing Real People Real Choices Loose Leaf Michael Solomon

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Estado
Usado - Good
Edición
7th ed
Published
2014-05-11
Encuadernación
Loose Leaf
ISBN
9780133879261
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 47.56

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Descripción:
Prentice Hall, 2014-05-11. 7th ed. Loose Leaf. Good. 10x8x0. This listing is for Marketing: Real People, Real Choices, Student Value Edition (7th Edition) This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0136810470 and 0136810381 and 0135199891 Please be sure to buy the earlier… Saber más sobre este artículo
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Marketing: Real People, Real Choices (8th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Estado
Usado - Good
Published
2015-01-18
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132948937
Cantidad disponible
1
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.09

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Pearson, 2015-01-18. Paperback. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLY-NO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Tracking
Precio
EUR 41.09
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Marketing: Real People, Real Choices (8th Edition)

de Solomon, Michael R

Estado
Used: Good
Edición
8
Published
2015-01-18
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132948937
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.61

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Descripción:
Prentice Hall, 2015-01-18. 8. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.61
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Marketing: Real People, Real Choices (9th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Atención
Edición internacional
Estado
New
Published
2017-01-14
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780134292663
Cantidad disponible
1
Librería
Frisco, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 92.34

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Pearson, 2017-01-14. Softcover. New. ***International Edition***Soft cover/Paperback*** Textbook printed in English. ***Brand New***. Most international edition has different ISBN and Cover design. Some book may show sales disclaimer such as "Not for Sale or Restricted in US" on the cover page but it is absolutely legal to use. Please provides valid phone number with your order for… Saber más sobre este artículo
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Marketing: Real People, Real Choices "NO ACCESS CARD "(8th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Atención
Edición internacional
Estado
New
Published
2015-05-09
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780133130591
Cantidad disponible
1
Librería
Frisco, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 78.35

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Prentice Hall, 2015-05-09. Softcover. New. NO ACCESS CARD INCLUDED "***International Edition***Soft cover/Paperback*** Textbook printed in English. ***Brand New***. Most international edition has different ISBN and Cover design. Some book may show sales disclaimer such as "Not for Sale or Restricted in US" on the cover page but it is absolutely legal to use. All textbook arrives within… Saber más sobre este artículo
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EUR 78.35
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Marketing: Real People, Real Choices (8th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W.

Estado
Usado - Good
Edición
8
ISBN
9780132948937
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
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Precio
EUR 6.22

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Descripción:
Pearson. 8. Good. Good. Teacher, instructor or professional edition. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 6.22
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Marketing: Real People, Real Choices (8th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W.

Estado
Usado - Acceptable
Edición
8
ISBN
9780132948937
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.22

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Descripción:
Pearson. 8. Acceptable. Acceptable. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
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EUR 6.22
Marketing: Real People, Real Choices

Marketing: Real People, Real Choices

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W.

Estado
Usado - Good
Published
2011
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132176842
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.93

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Descripción:
Prentice Hall, 2011. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.93
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Marketing Real People Real Choices Student Value Edition by Solomon

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Estado
Usado - Good
Published
2011-07-02
Encuadernación
Loose Leaf
ISBN
9780132606165
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.37

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Descripción:
Prentice Hall, 2011-07-02. Loose Leaf. Good. 11x8x0. This listing is for Marketing: Real People, Real Choices, Student Value Edition (7th Edition) This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0136810470 and 0136810381 and 0135199891 Please be sure to buy the earlier and much… Saber más sobre este artículo
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EUR 36.37
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Marketing Real People Real Choices Michael Solomon Loose Leaf

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Estado
Usado - Good
Published
2015-05-08
Encuadernación
Loose Leaf
ISBN
9780133973136
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.96

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Descripción:
Pearson, 2015-05-08. Loose Leaf. Good. 9x7x0. This listing is for Marketing: Real People, Real Choices, Student Value Edition (8th Edition) This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0136810470 and 0136810381 and 0135199891 Please be sure to buy the earlier and much cheaper… Saber más sobre este artículo
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EUR 41.96
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Marketing : Real People, Real Choices

de Solomon, Michael R.,Marshall, Greg W.,Stuart, Elnora W.

Estado
Usado - Acceptable
Published
11/30/2004 12:00:01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780131449688
Cantidad disponible
1
Librería
Conway, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.65

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Descripción:
Prentice Hall, 11/30/2004 12:00:01. paperback. Acceptable. 1.0236 in x 10.7087 in x 8.5039 in. Used books may not include access codes or one time use codes. Proven Seller with Excellent Customer Service. Choose expedited shipping and get it FAST.
Precio
EUR 4.65
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Marketing: Real People, Real Choices (7th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132176842
Cantidad disponible
1
Librería
Ligonier, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.44

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Descripción:
Pearson. paperback. Very Good. 1x1x11. Pages Unused! Book Leaves in 1 Business Day or Less! Leaves Same Day if Received by 2 pm EST! Cover has shelf wear. Contents Unused. Very Good.
Precio
EUR 13.44
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Marketing: Real People, Real Choices Plus MyMartketingLab with Pearson eText -- Access Card Package (8th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Estado
Usado - Very Good
Published
2015-05-09
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780133130591
Cantidad disponible
1
Librería
King of Prussia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 93.23

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Descripción:
Pearson, 2015-05-09. Paperback. Very Good. 8x0x10. ***Textbook only Does not include access code if appicable. Every item ships the same or next business day with tracking number emailed to you. Get Bombed!!This is the U.S. student edition as pictured unless otherwise stated.
Precio
EUR 93.23
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Marketing: Real People, Real Choices (7th Edition)

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W

Estado
Like New
Published
2011-02-11
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132176842
Cantidad disponible
1
Librería
Chickamauga, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.98

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Descripción:
Pearson, 2011-02-11. Paperback. Like New. USED LIKE NEW CONDITION - MAY HAVE SCHOOL STAMP/NUMBER/LIGHT SHELF WEAR - NEVER ISSUED TO STUDENT - AS GOOD AS NEW - EXPERIENCE AMAZING CUSTOMER SERVICE - WE SHIP DAILY
Precio
EUR 13.98
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Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition, 9th Ed.

de Michael R. Solomon / Greg W. Marshall / Elnora w. Stuart

Atención
Edición internacional
Estado
New
Published
2018
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781292221083
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 123.23

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Descripción:
PEARSON, 2018. Paperback. New.
Precio
EUR 123.23
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Marketing: Real People, Real Choices, Student Value Edition (8th Edition)

de Solomon, Michael R., Marshall, Greg W., Stuart, Elnora W.

Estado
Usado - Acceptable
Edición
8
ISBN
9780132948999
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.92

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Descripción:
Pearson. 8. Acceptable. Acceptable. Heavy wear. Loose leaf. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 5.92
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Marketing: Real People, Real Choices

de Solomon, Michael R.; Marshall, Greg W.; Stuart, Elnora W.

Estado
Usado - Good
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780132299206
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.91

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Descripción:
Prentice Hall, 2006. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.91
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Marketing: Real People, Real Choices

de Solomon, Michael; Marshall, Greg; Stuart, Elnora

Estado
Usado - Very Good
Edición
9
ISBN
9780134292663
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.02

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Descripción:
Pearson. 9. Very Good. Very Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 11.02
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Marketing: Real People, Real Choices

de Solomon, Michael; Marshall, Greg; Stuart, Elnora

Estado
Usado - Good
Edición
9
ISBN
9780134292663
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.99

Mostrar detalles

Descripción:
Pearson. 9. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 11.99