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Marketing: Real People, Real Choices
de Solomon, Michael; Marshall, Greg; Stuart, Elnora
- Usado
- Bien
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0134292669
- ISBN 13
- 9780134292663
- Librería
-
Philadelphia, Pennsylvania, United States
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Sinopsis
Marketing: Real People, Real Choicesis the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday.Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace.
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Detalles
- Librería
- BooksRun
(US)
- Inventario del vendedor #
- 0134292669-11-1
- Título
- Marketing: Real People, Real Choices
- Autor
- Solomon, Michael; Marshall, Greg; Stuart, Elnora
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 2
- Edición
- 9
- Encuadernación
- Unknown
- ISBN 10
- 0134292669
- ISBN 13
- 9780134292663
- Editorial
- Pearson
- Lugar de publicación
- Usa
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2017-01
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