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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success de Hodge, Richard; Schachter, Lou - 2006-02-24

de Hodge, Richard; Schachter, Lou

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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success de Hodge, Richard; Schachter, Lou - 2006-02-24
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

de Hodge, Richard; Schachter, Lou

  • Nuevo
  • Tapa dura
McGraw-Hill Education, 2006-02-24. Hardcover. New. 6x1x9.
  • Librería Independent bookstores US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Nuevo New
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0071470271
  • ISBN 13 9780071470278
  • Editorial McGraw-Hill Education
  • Fecha de publicación 2006-02-24
  • Tamaño 6x1x9
  • X weight 16 oz
  • Size 6x1x9

Tenemos 16 ejemplares disponibles a partir de EUR 4.11.

The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

de Hodge, Richard

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
1
Librería
Imperial, Missouri, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.11
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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 4.11
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

de Hodge, Richard; Schachter, Lou

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.63
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Descripción:
McGraw-Hill Companies, 2006. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.63
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THE MIND OF THE CUSTOMER: HOW TH
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THE MIND OF THE CUSTOMER: HOW TH

de Hodge, Richard

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
1
Librería
South San Francisco, California, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 2.35
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Precio
EUR 2.35
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The Mind of the Customer : How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their...
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The Mind of the Customer : How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

de Schachter, Lou, Hodge, Richard

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
2
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.21
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Descripción:
McGraw-Hill Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 7.21
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

de Hodge, Richard; Schachter, Lou

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 8.29
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Descripción:
McGraw-Hill Education, 2006-02-24. Hardcover. New. 6x1x9.
Precio
EUR 8.29
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

de Richard Hodge,Lou Schachter

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
1
Librería
Saint Louis, Missouri, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.66
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Descripción:
McGraw-Hill, February 2006. Hardcover. Like New.
Precio
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

de Schachter, Lou,Hodge, Richard

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.63
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Descripción:
McGraw-Hill Education, 2006-02-24. Hardcover. Good. 0.9000 in x 9.2000 in x 6.4000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.63
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success

de Hodge, Richard; Schachter, Lou

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
1
Librería
Memphis, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.76
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Descripción:
McGraw-Hill Education, 2006-02-24. Hardcover. New. 6x1x9.
Precio
EUR 9.76
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The Mind of the Customer: How Great Companies Like UPS, Lexus, and Nokia Have Reinvented the...

The Mind of the Customer: How Great Companies Like UPS, Lexus, and Nokia Have Reinvented the Sales Process To Accelerate Their Customers' Success

de Hodge, Richard and Lou Schachter

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
1
Librería
Toms River, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.64
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Descripción:
New York, New York, U.S.A.: McGraw-Hill, 2006. Hardcover. Very Good/Very Good. Pale tan boards with blue spine cloth and gold spine lettering in very good condition. Text block clean & tight with no markings noted. Dust jacket very good with only hint of shelf & edge wear; not price clipped. * From the jacket back, "" . . . explores the ways leading companies like UPS, Toyota, Nokia, and others achieve exceptional performance.. . ""
Precio
EUR 11.64
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The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their...

The Mind of the Customer: How the World's Leading Sales Forces Accelerate Their Customers' Success (MARKETING/SALES/ADV & PROMO)

de Schachter, Lou

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071470278 / 0071470271
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.46
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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 1.46
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