New Media Campaigns and the Managed Citizen
de Philip N. Howard
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0521612276
- ISBN 13
- 9780521612272
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Technological innovations can alter the organization of power in politics, and it is difficult to distinguish political systems from their communication technologies. This book explores how political organizations use new information technologies to construct public opinion, and analyzes what it means to be a citizen in a modern, representative democracy.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780521612272
- Título
- New Media Campaigns and the Managed Citizen
- Autor
- Philip N. Howard
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 5
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0521612276
- ISBN 13
- 9780521612272
- Editorial
- Cambridge University Press
- Lugar de publicación
- New York
- Primera fecha de publicación de esta edición
- October 17, 2005
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