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The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News
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The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

de Scott, David Meerman

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Bien
ISBN 10
0470547812
ISBN 13
9780470547816
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Houston, Texas, United States
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Sobre este artículo

John Wiley, 2010-01-12. Paperback. Good. 96x13x142.

Sinopsis

For marketers, The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the people who make your business work. This one-of-a-kind guide includes a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet to create compelling messages, get them in front of customers, and lead those customers into the buying process.

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Detalles

Librería
Your Online Bookstore US (US)
Inventario del vendedor #
0470547812-3-22308357
Título
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
Autor
Scott, David Meerman
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Bien
Cantidad disponible
1
ISBN 10
0470547812
ISBN 13
9780470547816
Editorial
John Wiley
Lugar de publicación
Somerset, New Jersey, U.s.a.
Fecha de publicación
2010-01-12
Tamaño
96x13x142
X weight
11 oz

Términos de venta

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Sobre el vendedor

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