Descripción:
John Wiley. Used - Good. A sound copy with only light wear. Overall a solid copy at a great price!
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, & Viral Marketing to Reach Buyers Directly Tapa blanda - 2010
de David Meerman Scott
Detalles
- Título The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, & Viral Marketing to Reach Buyers Directly
- Autor David Meerman Scott
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición 2nd
- Páginas 289
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial John Wiley & Sons, Somerset, New Jersey, U.S.A.
- Fecha de publicación 2010-01
- ISBN 9780470547816 / 0470547812
- Peso 0.83 libras (0.38 kg)
- Dimensiones 8.96 x 6.18 x 0.86 pulgadas (22.76 x 15.70 x 2.18 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2009051245
- Dewey Decimal Code 658.8
Acerca del autor
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Waltham, Massachusetts, United States
- Precio
-
EUR 0.95EUR 2.84 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 0.95
EUR 2.84
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Nashua, New Hampshire, United States
- Precio
-
EUR 1.85EUR 3.32 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley. paperback. Very Good. 6x0x8. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 1.85
EUR 3.32
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 3.84EUR 3.78 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 3.84
EUR 3.78
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 3.84EUR 3.78 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley. Used - Like New. Like New condition. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 3.84
EUR 3.78
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Memphis, Tennessee, United States
- Precio
-
EUR 4.84Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley, 2010-01-12. Paperback. Good. 96x13x142.
Precio
EUR 4.84
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Kingwood, Texas, United States
- Precio
-
EUR 4.88Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley, 2010-01-12. Paperback. Good. 6x0x8.
Precio
EUR 4.88
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Houston, Texas, United States
- Precio
-
EUR 4.88Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley, 2010-01-12. Paperback. Good. 96x13x142.
Precio
EUR 4.88
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Estado
- UsedGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Interlochen, Michigan, United States
- Precio
-
EUR 5.67Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 5.67
Envío gratuito a USA
The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de David Meerman Scott
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 5.67Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2010. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.67
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott, David Meerman
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780470547816 / 0470547812
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.83Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.83
Envío gratuito a USA