![New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/718/216/9789811216718.IN.0.m.jpg)
![New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers'](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/718/216/9789811216718.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
- Usado
- Estado
- Usado
- ISBN 10
- 9811216711
- ISBN 13
- 9789811216718
- Librería
-
Woodside, New York, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
. Papeback. Used.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Cold Books
(US)
- Inventario del vendedor #
- 6382402235
- Título
- New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
- Formato/Encuadernación
- Papeback
- Estado del libro
- Usado
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 9811216711
- ISBN 13
- 9789811216718
- Fecha de publicación
Términos de venta
Cold Books
30 day return guarantee, with full refund including shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.