Ir al contenido

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers'
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-To-Pay for New Foods Tapa dura - 2020

de Wallace E. Huffman (Editor); Jill J. McCluskey (Editor)


Información de la editorial

The aim of the book is to make the authors' scholarly research in the area of consumers' willingness-to-pay for new foods that have controversial attributes easily assessable to other researchers, students, and food policy makers. It addresses issues that arise in a market with conflicting information from interested parties, scientific sources, and the media. It begins with a discussion of research methods and information issues. These results include how consumers respond to food products that are produced with new technology that lowers farmers' costs of production, enhance nutrition and food safety for consumers, or adds variety to consumers' food choices. These results arise from data collected in a series of laboratory experiments on adult subjects at various sites in the US and consumer surveys worldwide. The data include socio-demographic attributes of subjects, and their revealed willingness-to-pay in auctions of experimental foods and food products under randomly assigned food labels and information treatments and contingent-valuation survey data.

Detalles

  • Título New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-To-Pay for New Foods
  • Autor Wallace E. Huffman (Editor); Jill J. McCluskey (Editor)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 620
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial World Scientific Publishing Company
  • Fecha de publicación 2020-11-06
  • ISBN 9789811216718 / 9811216711
  • Peso 2.18 libras (0.99 kg)
  • Dimensiones 9 x 6 x 1.31 pulgadas (22.86 x 15.24 x 3.33 cm)
Ir arriba

Más ejemplares

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods

de Wallace E Huffman

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Cantidad disponible
1
Librería
Center Moriches, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 80.31
EUR 2.80 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. Fast Shipping - Safe and Secure 7 days a week!
Precio
EUR 80.31
EUR 2.80 enviando a USA
New Technology and Conflicting Information
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

New Technology and Conflicting Information

de Wallace E Huffman,

  • Nuevo
  • Tapa dura
  • First
Estado
Nuevo
Edición
1ST
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Cantidad disponible
5
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 91.55
EUR 9.34 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
World Scientific Publishing, 2020. 1ST. Hardcover. New/New.
Precio
EUR 91.55
EUR 9.34 enviando a USA
New Technology and Conflicting Information
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

New Technology and Conflicting Information

de Wallace E Huffman,

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 107.26
EUR 4.67 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 107.26
EUR 4.67 enviando a USA
New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods

  • Usado
Estado
Usado
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 150.09
EUR 3.73 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
. Papeback. Used.
Precio
EUR 150.09
EUR 3.73 enviando a USA
NEW TECHNOLOGY AND CONFLICTING INFORMATION: ASSESSING CONSUMERS' WILLINGNESS-TO-PAY FOR NEW FOODS
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

NEW TECHNOLOGY AND CONFLICTING INFORMATION: ASSESSING CONSUMERS' WILLINGNESS-TO-PAY FOR NEW FOODS

de Wallace E Huffman

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 151.87
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 151.87
Envío gratuito a USA
New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods

de Huffman, Wallace E./ Mccluskey, Jill J.

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 202.61
EUR 11.88 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
World Scientific Pub Co Inc, 2021. Hardcover. New. 608 pages. 9.00x6.25x1.50 inches.
Precio
EUR 202.61
EUR 11.88 enviando a USA
New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods

de Huffman, Wallace E./ Mccluskey, Jill J.

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 218.59
EUR 11.88 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
World Scientific Pub Co Inc, 2021. Hardcover. New. 608 pages. 9.00x6.25x1.50 inches.
Precio
EUR 218.59
EUR 11.88 enviando a USA